سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۸ پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در سربیشه

طی مراسمی هشت پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دهستان «درح» از توابع سربیشه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، طی مراسمی ظهر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، هشت پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دهستان درح از توابع سربیشه به بهره برداری رسید.

سرهنگ ابراهیمی، فرمانده سپاه ناحیه سربیشه در این مراسم با اشاره به رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: باید در پاسداشت مقام و جایگاه شهدا سنگ تمام بگذاریم.

وی ادامه داد: اگرچه در گام دوم چهل سال انقلاب هستیم، اما هنوز برخی افراد تصور می‌کنند شهدا متعلق به همان سال‌های جنگ هستند.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: تمام داشته‌های موجود مرهون خون شهدا و دلاوری‌های رزمندگان است بنابراین می‌طلبد توجه جدی به مسئله شهادت و شهدا داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سربیشه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران از جمله یادگاری‌های امام (ره) بوده که خدمات شایسته‌ای انجام داده است.

سرهنگ ابراهیمی محرومیت زدایی را از جمله اهداف مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی دانست و گفت: محرومیت زدایی یکی از دغدغه رهبری بوده که مورد توجه ویژه قرارگاه واقع شده است.

گفتنی است این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت مردم و خیرین به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.