سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در ششم مهر ماه؛

نداشتن نت در مسکن مهر فاز ۹ پردیس و درخواست رسیدگی به وضعیت ایثارگران

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۶ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

نصب کنتور
با سلام وتشکر از باشگاه خبرنگاران، درمناطق روستایی اصفهان شهرستان اردستان بعضی با دارا بودن مجوز وپروانه ساخت اقدام به ساخت خانه کردند وچند ماهی است که برای نصب کنتور آب اقدام کردند و به دلیل موارد داخل خانه حصار وغیره انشعاب آب ونصب کنتور انجام نشده است لطفا پیگیری وترتیبی به عمل آید تا ازطریق آیفا انشعاب آب جهت درخواست کنندگان با مساعدت بیشتر و آسان‌تر انجام شود.


وام ودیعه مسکن
هر بانکی که مراجعه کردم یا شرایط بسیار سخت را مطرح کردند یا شفاف گفتند که وام به ما نمی‌دهند. لطفا پیگیری کنید.


درخواست رسیدگی به وضعیت ایثارگران
با سلام ما جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا سراسر کشور درصدد مطالبه گری از وزارت نیرو هستیم. این وزارتخانه بعد از گذشت ۷ ماه از سال هنوز قانون تبدیل وضعیت ایثارگران که مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ بوده و توسط رئیس جمهور، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه بودجه ابلاغ شده اجرا نکرده است. پیگیری‌های فراوان ما راه به جایی نبرد تا اینکه تصمیم بر تجمع گرفته شد.


درخواست فروش سهام عدالت
از دولت تقاظا می‌کنیم برای فروش سهام عدالت مجوزی صادر کنند اگر سهام عدالت برای ما است مجوز به ما بدهند تا بفروشیم.


پادگان امام رضای مراغه
سلام. من سال ۱۳۶۳ در پادگان امام رضای مراغه خدمت کردم حال کارت پایان خدمت را گم کردم تامین اجتماعی می‌گوید باید بروی از محل خدمت تاییدیه بیاورید در این شرایط کرونا من با ۵۸ سال سن نمی‌شود با فکس این تاییدیه را برای ما ارسال کنند لطفا راهنمایی فرمایید من نیشابور استان خراسان رضوی زندگی می‌کنم.


نداشتن نت در مسکن مهر فاز ۹ پردیس با وجود شروع مدارس
با وجود شروع مدارس و مجازی بودن کلاس‌ها فاز ۹ قدیم پردیس مشکل آنتن دهی دارد و از طرف دیگر خطوط تلفن ثابت نیز هنوز نرسیده است
دانش آموزان برای انجام تکالیف باید با ماشین به سمت پایین فاز (بلوار صیاد شیرازی) حرکت کنند خواشمند است در صورت امکان پیگیری کنید.


تعاونی مسکن پالایشگاه نفت امام خمینی شازند
ازسال۹۳ اقدام به عضوشدن دراین تعاونی کرده‌ایم، اما فقط زمینی باکلی درگیری خریداری شده وهرچه هییت مدیره عوض میشود دریغ ازساخت وساز، بخدا نمیدانیم دادمان رابه که برسانیم هیچ کس اهمیتی نمیدهد بااین اوضاع سخت خانه دارشدن نمیدانیم چه بکنم تورابخدا بدادمان برسید این تعاونی  ۱۰۰  عضو دارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
باسلام ، لطفا نتیجه پی گیری پیام مخاطبان هم درسایت درج گردد باتشکر
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
سلام وتشکر ازپی گیری ودرخواست پیام مخاطبان .