سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان به خواسته‌های رفاهی آتش‌نشانان توجه کنند

امام جمعه بوشهر از مسئولان خواست به حقوق و مزایا، امکانات رفاهی و اسکان آتش‌نشانان رسیدگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرپیش از ظهر امروز در آستانه هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ایستگاه، از تلاش‌های کارکنان این سازمان قدردانی کرد.

او با گرامیداشت روز آتش نشانی، گفت: آتش نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی‌ترین شرایط است. در مواقع بروز حادثه، اولین جایی که نگاه مردم به آن است و به آن امید دارند، مراکز آتش نشانی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در مواقع بروز حادثه، آتش‌نشانان مانند فرشتگانی نجات بخش ورود پیدا می‌کنند و آن فضا را از بحران مالی و جانی نجات می‌دهند.

صفایی بوشهری با اشاره به برخی مشکلات آتش نشانان، از مسئولان خواست به حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان آتش‌نشانان رسیدگی کنند.

او همچنین تاکید کرد ایستگاه‌های آتش نشانی به امکانات، تجهیزات و خودروهای آتش نشانی با آخرین استاندار‌دها مجهز شود.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، گفت: از مردم تقاضا دارم با مراقبت هر چه تمام‌تر از اموال و خانه‌های خودشان حفاظت کنند که دچار حادثه نشوند زیرا در هر صورت خسارت‌هایی به بار می‌آید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.