سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایکا از میزبانی در بابل محروم شد

سازمان لیگ فوتبال کشور تیم رایکا را از حق میزبانی در بابل محروم کرد.

علی گرجی پور مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه رایکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رقابت‌ها با ما اتمام حجت کرد و با صراحت اعلام کرد که دیگر رایکا به هیچ وجه تا برطرف کردن کامل نواقص ورزشگاه شهدای هفتم تیر اجازه میزبانی ندارد.

او افزود:مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور  با اعلام اینکه در سال‌های گذشته هر بار در این مورد کوتاه آمدیم و از نواقص مشهود ورزشگاه شهدای هفتم تیر مانند چمن نامناسب، وضعیت نامطلوب کناره‌های زمین و سکوی تماشاگران گذاشتیم، ولی امسال دیگر در این مورد اغماض نمی‌کنیم.

گرجی پور با اشاره به اینکه ورزشگاه شهدای ساری و ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ، دومین و سومین ورزشگاهی بود که برای میزبانی معرفی کردیم که ورزشگاه ساری امسال در اختیار نساجی بوده و ورزشگاه سیمرغ هم به دلیل پوشش چمن مصنوعی، قابل استفاده نیست، گفت: با این وضعیت دیگر امیدی به میزبانی در استان نداریم و شاید مجبور باشیم بازی‌های خود را در تهران برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی رایکا در ادامه افزود: این تیم در نخستین بازی خود در فصل جاری که ۲۴ یا ۲۵ مهرماه خواهد بود، مهمان استقلال ملاثانی خوزستان است.

گرجی پور گفت: تیم رایکا بابل با هدایت پیروز قربانی برای جذب استعداد‌های درخشان فوتبال مازندران روز چهارشنبه ۷ مهر ماه، از ساعت ۱۵ در زمین روستای آغوزبن اقدام به تست گیری از بازیکنان مستعد می‌کند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.