سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور کردستان

معاون دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور استان از هفتم مهرماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مریم مهدی عراقی معاون دانشگاه پیام نور کردستان اظهار داشت: تمام پذیرفته شدگان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او با اشاره به تسهیلات شهریه دانشگاه پیام نور، افزود: پذیرفته شدگان می‌توانند برای پرداخت شهریه خود، علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی از طریق امور فرهنگی - دانشجویی مراکز و واحدها، از وام‌های بانک‌های طرف قرارداد دانشگاه پیام نور با کارمزد یک و چهار دهم درصد در زمان ثبت نام استفاده کنند.

معاون دانشگاه پیام نور استان کردستان یادآور شد: امسال با توجه به نیاز‌های بازار کار و کسب و کار‌های نو، ۹ رشته محل جدید به رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی این دانشگاه اضافه شد.

مهدی عراقی اظهار داشت: سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم با راه اندازی این رشته‌ها در استان موافقت کرد و در انتخاب رشته سال تحصیلی جاری برای ترم پاییز در این رشته‌ها دانشجو پذیرش خواهد شد.

او ادامه داد: در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج رشته‌های مدیریت بیمه و مدیریت امور بانکی، در مرکز سقز رشته علوم ورزشی و در مرکز بیجار رشته‌های مدیریت بیمه و مدیریت امور بانکی و علوم ورزشی ایجاد شده است.

معاون دانشگاه پیام نور کردستان گفت: همچنین در مرکز مریوان رشته مدیریت امور گمرکی، در واحد دیواندره رشته مهندسی کامپیوتر و در واحد قروه رشته مدیریت امور بانکی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دانشگاه ، کارشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.