سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاذبه‌های گردشگری کوثر مستندنگاری شد

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوثر گفت: در راستای معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان، جاذبه‌های گردشگری کوثر مستندنگاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر در تشریح اقدامات بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری در کوثر گفت: در نیمه نخست امسال از جمله اقدامات برای ارائه راهکارهای رونق صنعت گردشگری در شهرستان برگزاری  جلسات مستمر اتاق فکر بوده است.

او بازدید مستمر ازاماکن گردشگری، معرفی جاذبه‌های گردشگری  شهرستان  در فضای مجازی و رسانه ملی و محلی( کانال گردشگری هیوا) و تهیه و پخش مستند تخصصی گردشگری شهرستان کوثر  از شبکه ملی را از جمله اقدامات در این مدت عنوان کرد.

شهبازی افزود: عکاسی و مستندنگاری از مناطق و جاذبه‌های  گردشگری، برگزاری هشتمین  جشنواره  آیینی مذهبی چومچه خاتون، تشکیل  9 پرونده گردشگری کشاورزی  در راستای رونق صنعت گردشگری و صدور اولین  مجوز دفتر خدمات مسافرتی گردشگری در شهرستان  کوثر نیز انجام شده است.

شهبازی از جذب سرمایه‌گذار برای مناطق گردشگری شهرستان در سرچم و دریاچه  سد گیوی در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: اجرای تورهای تخصصی در شهرستان با رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی، تهیه  گزارش‌های خبری از آیین‌های چومچه خاتون، گلدیک آشی  و اوماج آشی  و پخش آن در شبکه‌های سراسری و استانی و صدور اولین  مجوز هتل آلاچیق در شهرستان کوثر نیز از دیگر اقدامات بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.