سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنادان مطرح کرد؛

توسعه و افزایش ظرفیت از ویژگی مهم سامانه برگزاری آزمون

مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: به دنبال تحول و توسعه در زمینه آزمون‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست برنامه رونمایی از سامانه جدید برگزاری آزمون‌های حرفه بازار سرمایه علیرضا قنادان مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس اظهار کرد: فلسفه تغییر نام به نتیجه و خدمت آن بستگی دارد و یک گام از مسیر تحولی است.

او ادامه داد: بازار سرمایه از سال ۹۸ روند متفاوتی به خود گرفته بنابراین متناسب با این نقش باید در کنار این رشد بتوان در مسائل دیگر نیز هم نوا شویم و در مسیر توسعه گام برداریم. یکی از حوزه‌هایی که باید با روند بازار رشد کند، استفاده و توسعه از ظرفیت منابع انسانی در سازمان است؛ که جزو برنامه‌های مهم برای سازمان است که اطلاع رسانی خواهد شد.

قنادان در ادامه گفت: یکی از چالش‌هایی که فعالان بازار با آن دست به گریبان بودند موضوع آزمون‌ها بود. از سه ماه پیش بحث رفع مشکلات آزمون از جهت مختلف بررسی شد سه مشکل وجود داشت که اول بحث زیر ساختی بود، چالش بعد مربوط به انتقال اطلاعات و داده‌ها بین سامانه‌ها بود و موضوع دیگر هم ظرفیت‌ها بود.

او تصریح کرد: ظرف چند ماه گذشته با اقدامات صورت گرفته حال به این سامانه رسیدیم. در سال ۹۹ مجموع بیش از ۱۱ هزار نفر ظرفیت برای ثبت نام برای آزمون داشته ایم، در سال ۱۴۰۰ تا به امروز ۳ هزار و ۸۰۲ نفر ظرفیت داشتیم که علت این کاهش ظرفیت ویروس کرونا بوده است.  از امروز ۱۷ هزار ظرفیت وجود دارد و بعد در آبان ۸ هزار ظرفیت به آن اضافه خواهد شد و تقریبا آمادگی ثبت نام برای متقاضیان را داریم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در سامانه جدید شعبه‌های جدیدی برای برگزاری افزوده شده است و دانشگاه الزهرا اکنون به ما اضافه شده است. تفاوت دیگر موضوع برگزاری آزمون در شهرستان‌ها است که دانشگاه صنعتی اصفهان پیش قدم شده است، شهر‌های مشهد، یزد و شیراز نیز در دستور کار هستند. به دنبال توسعه برای همه کشور هستیم. تغییر دیگر موضوع مرکز تماس برای آزمون است که افتتاح شده است.

به گفته قنادان سامانه از شنبه برای حدود ۷۰۰ نفر فعال است و در حال حاضر چالشی وجود ندارد.

او گفت: بزرگ ترین مشتری این آزمون‌ها سازمان بورس است، اما نهاد‌های دیگر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و البته ما به دنبال توسعه در کشور‌های دیگر هستیم و گام بعد بازنگری در زیر ساخت‌ها و تحول در این زمینه است. ما به دنبال تحول هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.