سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۱۳ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ تردد در شش ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، افزایش۱۳ درصدی را نشان می دهد.

ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: از ثبت ۱۳ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ تردد در شش ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، افزایش۱۳ درصدی نشان می دهد.

کرد افزود: این میزان تردد توسط ۳۸ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی شمال استان ثبت گردیده است .

وی پرترددترین محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان را به ترتیب محورهای هیرمند – زابل , خاش – زاهدان , زابل – هیرمند و سه راهی دشتک – زاهدان اعلام کرد.

کرد با اشاره به اینکه هوشمند سازی جاده ها از جمله برنامه های مهم این اداره کل محسوب می شود و امروزه یكی از مباحث مهم در حمل و نقل جاده ای، توجه به سیستم های هوشمند حمل و نقل است كه با هدف افزایش ایمنی، سهولت جا به جایی، امنیت و كارایی، صرفه جویی در هزینه سفر ناشی از كاهش زمان سفر و مصرف انرژی، انجام می شود اظهار داشت : ۱۲سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی حوزه شمال استان به بهره برداری رسیده و برنامه ریزی شده است که تا پایان سالجاری تعداد۱۰سامانه دیگر نیز نصب و به بهره برداری برسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره ابزارهای ارتباطی شهروندان با این اداره کل شامل تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی۱۴۱.ir ونرم افزار موبایلی ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و شکایات مردمی و انتقادات و پیشنهادت با تلفن ۱۴۱, افزود: در شش ماهه سال جاری ۶۸ هزار و ۱۵۶ تماس تلفنی در سامانه ۱۴۱ استانی به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.