سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان:

برترین‌های دومین سوگواره مداحی و مرثیه‌خوانی العطش معرفی شدند

کیانی گفت: اسامی برگزیدگان دومین سوگواره مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش» همزمان با اربعین حسینی اعلام شدند.

وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از بررسی و پالایش آثار ارسالی به دبیرخانه دومین سوگواره مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش»، نفرات برگزیده این رویداد فرهنگی_هنری، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

او افزود: بر اساس بیانیه هیئت‌داوران این سوگواره، در بخش مداحی (فارسی و عربی)، جعفر صادق عطشان ۱۰ ساله از حمیدیه، فروزان عبدالهی ۹ ساله از بستان، حسین ساکی ۹ ساله از هویزه و حسام‌الدین عبدالهی ۱۰ ساله از اهواز، موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

کیانی اظهار کرد: همچنین امیرحسین شمخانی ۱۴ ساله از خرمشهر، سید محمدباقر حسینی ۱۲ ساله از ملاثانی و محمدرضا سبهانی ۱۳ ساله از اهواز، عناوین شایسته‌ی تقدیر این سوگواره را از آن خود کردند.

دومین سوگواره مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش» به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز، در بخش مداحی در محور‌های موضوعی «عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش، کودکان و کربلا، مرثیه‌خوانی‌های مرسوم و متداول، مداحی‌های محلی و بومی، امربه‌معروف و نهی از منکر»، با شروع محرم در شهریور ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد و با معرفی برگزیدگان در ۵ مهر ۱۴۰۰ هم‌زمان با اربعین حسینی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.