سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییرات در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی

دبیر فدراسیون کشتی از تغییرات در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی پایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی درمورد ادامه همکاری سرمربیان تیم‌های کشتی پایه گفت: قرارداد عزیزان ما هم در نوجوانان آزاد و هم فرنگی تا پایان مسابقات قهرمانی جهان اعتبار داشت و فدراسیون منتظر این بود که گزارش کتبی و فنی بعد از مسابقات تحویل فدراسیون شود، اما این اتفاق رخ نداد. در مورد محمد طلایی نه بحث استعفا در میان بود و نه بحث برکناری، طبیعتاً بعد از جهانی قرارداد‌ها به اتمام می‌رسد و حتماً فدراسیون به دنبال این هست که با توجه به زمانی که تا مسابقات مهم و بین المللی داریم کادرفنی هر دو رده را مشخص کند.

وی تصریح کرد: بر خلاف رده سنی نوجوانان هم محسن کاوه و هم روح الله میکائیلی در رده سنی جوانان آزاد و فرنگی به فدراسیون گزارش ارائه دادند که گزارش آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. هر دو تیم در جهانی موفق بودند، یک تیم قهرمان شد و یک تیم نایب قهرمان؛ البته محسن کاوه به عنوان مدیر تیم‌های ملی قبول زحمت کرده بود و هدایت جوانان را در جهانی برعهده گرفت و نتایج خوبی هم کسب شد. در تیم امید آزاد هم تقی اکبرنژاد به کارش ادامه داد و مسابقات انتخابی این رده نیز طی روز‌های گذشته برگزار شد. اردوی تیم ملی آزاد امید هم به زودی برگزار می‌شود.

تیم‌های آزاد نوجوانان و جوانان با سرمربیگری محمد طلایی و محسن کاوه در مسابقات جهان شرکت کرد و هدایت دو تیم نوجوانان و جوانان فرنگی را نیز مسعود هاشم زاده و روح الله میکائیلی برعهده داشتند.

گفتنی است قرارداد همه این سرمربیان در پایان مسابقات جهانی به پایان رسیده که با توجه به صحبت‌های دبیر فدراسیون کشتی احتمال تغییرات در کادر فنی تیم های ملی  پایه وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.