سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در گیلان

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در چهار محور در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین ابراهیمیان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره صلح و دوستی ویژه کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار (عادلانه فکر کنید، عاقلانه بنا کنید، برای تعییر فعال باشید) به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری چند منظوره چشم انداز فردا برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این جشنواره در چهار محور برگزار می‌شود، افزود: فرهنگ صلح، ادبیات کودک و نوجوان، مسئولیت اجتماعی و سلامت روان و کودکانه شاد با کرونا از جمله این محور‌ها است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موضوعات جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: نقاشی و عکس نوشته، کاردستی خلاقانه کودک و نوجوان با اشیا دور ریختنی و بازیافتی، فیلم کوتاه حداکثر سه دقیقه‌ای و آوای کودک و صلح با اجرای موسیقی اقوام ایرانی موضوعات جشنواره را شامل می‌شوند.

حسین ابراهیمیان افزود: بخش فیلم کوتاه حداکثر سه دقیقه‌ای در قالب‌های قصه گویی، نقاشی خوانی، کتابخوانی خانوادگی، بازی و خلاقیت برگزار می‌شود.

او آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۶ مهر اعلام و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، موسسه فرهنگی هنری چندمنظوره فردا و یا به آدرس ایمیل info@farasa.tv ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.