سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم در حرم مطهر رضوی

 نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم همزمان با اربعین حسینی، در حرم مطهر رضوی با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه منتخب عکس‌های سیزدهمین دوره از سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» همزمان با آغاز دهه پایانی صفر و اربعین حسینی در نگارخانه رضوی موزه آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده است.

او افزود: در این نمایشگاه ۳۴ قطعه عکس و ۶ مجموعه عکس از عکاسان داخلی و خارجی منتخب سیزدهمین سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» با موضوع راهپیمایی اربعین، راهپیمایی در مسیر مشهد در ایام شهادت امام رضا (ع)، عزاداری‌ها و روضه‌های خانگی به نمایش درآمده است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر در صحن کوثر حرم مطهر رضوی، موزه مرکزی، نگارخانه رضوی دایر است.

امینی بیان کرد: سیزدهمیـن سوگـواره ملـی «مهرمحرم» به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهـنگ و ارشاد اسلامی سـمنان با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و بنیاد بین المللی عاشورا در سال گذشته برگزار شد که فراخوان این سوگواره در بخش‌های تولید محتوای عمومی و فیلم کوتاه سه دقیقه ای، عکس و گرافیک بود.

او تصریح کرد: جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال هدف اصلی این سوگواره است که هر سال برگزار شده و عکاسان و هنرمندان استان‌های مختلف در آن حضور پررنگی دارند.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.