سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار نقره در مشهد رونق گرفت

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: همزمان با آغاز دهه پایانی صفر و ورود زائران به مشهد مقدس، بازار سوغات زیورآلات نقره در این شهر از رکود کرونایی خارج شده و رونق گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر معبودی نژاد رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: با حضور زائران در مشهد رغبت آنان به خرید زیورآلات نقره مانند قبل از شیوع کرونا افزایش یافته و خوشبختانه خرید و فروش در این زمینه بیشتر شده است.

او افزود: زیورآلات نقره همواره جزء جدایی ناپذیر سوغات مشهد بوده و اخیرا نیز افزایش قیمتی نداشته است و هر مثقال آن ۸۵۰ هزار ریال معامله می‌شود که نرخ مناسبی است.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد ادامه داد: برخلاف نقره، بازار طلا با وجود افت نرخ اونس جهانی طلا، رونقی ندارد و آغاز دهه پایانی صفر معاملات در این بخش را به شدت کاهش داده و رکود را تشدید کرده است.

معبودی نژاد اظهار امیدواری کرد که پس از پایان ماه صفر و کاهش شیوع کرونا و رونق گرفتن دوباره جشن‌ها و مراسم شادی، بازار طلا نیز به رونق گذشته باز گردد.

او تصریح کرد: از ۲ هفته قبل که نرخ اونس جهانی طلا رو به کاهش نهاده، قیمت سکه و طلا نیز در بازار روند نزولی یافته است به طوری که هم اینک نرخ هر گرم طلا ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال است که نسبت به هفته گذشته ۱۲۰ هزار ریال کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد تاکید کرد: نرخ سکه امامی نیز در بازار ۱۱۷ میلیون ریال است که تغییر زیادی نسبت به هفته گذشته نداشته است.

معبودی نژاد اظهار کرد: در صورتی که نرخ اونس جهانی طلا ثابت بماند، به دلیل رکود حاکم بر بازار طلا در دهه پایانی صفر، قیمت طلا در بازار افت بیشتری خواهد کرد.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.