سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع حل مشکلات مردم جنوب شیراز با یک نگاه منطقی

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات جنوب شیراز را باید با یک نگاه منطقی و با تدوین بسته‌ای جامع و کامل حل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در جمع اهالی روستای سید صفری شهرستان شیراز با بیان اینکه مسائل و مشکلات جنوب شیراز را باید با یک نگاه منطقی و با تدوین بسته‌ای جامع و کامل حل کنیم، گفت: روحیه ارائه گزارش کاری را باید رها کنیم، زیرا انجام کار و اثرات کارانجام شده یک گزارش جامع محسوب می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مشکل آب و راه و گاز و برق را نمی‌توان مشکل لوکس مردم دانست بلکه خواسته به حق آن‌ها است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف نیز عنوان کرد: باید تمام تلاش‌ها در جنوب شیراز متمرکز تا مشکلات طرح هادی، راه، آب، برق، اورژانس و... هر چه سریعتر حل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته اهالی منطقه نیز باید در حفظ و نگهداری روستا با مسئولان تعامل داشته باشند، بر استفاده از نظرات اعضای شورا و مسئولان روستا در اجرای طرح هادی و دیگر طرح‌ها نیز تاکید کرد.

مسعود صف شکن، مدیر بنیاد مسکن شیراز نیز در این جلسه گزارشی از اجرای طرح‌های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان ارائه و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

در این دیدار که مدیر بنیاد مسکن شیراز و جمعی از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، مشکلات طرح هادی مطرح شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.