سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از یک فعال محیط زیست در استان یزد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: حمایت از محیط زیست تلاش همه دوستداران محیط زیست را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند شهروند مسئولیت پذیر و فعال در حوزه محیط زیست گفت:با معرفی یک فعال محیط زیست از سوی شهروندان و دوستداران محیط زیست که بصورت خودجوش در امر حفظ و ترویج محیط زیست استان با همراهی خانواده فعال است تقدیر بعمل آمد.

او افزود: صیانت از این نعمت خدادادی با امکانات محدود سازمان به طور صد در صد امکان پذیر نیست و تلاش همه دوستداران محیط زیست بالاخص تشکل‌های مردم نهادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند را می‌طلبد.

پورملائی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در حفظ و حراست از محیط زیست تأکید کرد و فعالیت تشکل‌های زیست محیطی و تاثیرگذاری مستقیم این تشکل‌ها در رشد و ترویج فرهنگ زیست محیطی اقشار مختلف مردم را مهم دانست.

او تصریح کرد: حفظ محیط زیست بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی وظیفه‌ای همگانی است و امروز محیط زیست در حوزه‌های مختلف مورد تهدید قرار گرفته که در این بین می‌طلبد دیدگاه‌ها نسبت به محیط زیست را تغییر دهیم و باید برای رفع این دغدغه‌ها از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های زیست محیطی و مردم استفاده کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: حامد زحمتکش یکی از فعالان محیط زیست است که بیش از ۱۰ سال با حضور در مناطق داخل و خارج استان و تفرجگاه ها، نسبت به ترویج حفاظت از محیط زیست و استفاده از دوچرخه توسط شهروندان، تلاش نموده و درخت کاری، آبیاری نهال‌ها، جمع آوری زباله و ... از دیگر اقدامات او است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.