سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۳۰ درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین در مدارس

معاون آموزش متوسطه استان قزوین گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۳۰ درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین، روزانه در مدارس حضور می‌یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، توفیق محمدحسینی معاون آموزش متوسطه استان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید روزانه ۳۰ درصد دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان به منظور فراگیری مهارت‌های مورد نظر به شکل حضوری در مدارس خود حاضر می‌شوند.

محمد حسینی افزود: با برنامه ریزی مدارس باید تلاش شود که همه دانش آموزان فنی و کاردانش فرصت حضور در کلاس‌های مهارتی را پیدا کنند و حضور روزانه ۳۰ درصدی بین تمامی دانش آموزان تقسیم شود.

او اضافه کرد: رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی از جایگاه خاصی برخوردارند و برای تامین نیاز‌های بازار کار توجه به این رشته‌ها اهمیت دوچندانی دارد.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین در ادامه گفت: برگزاری کلاس‌های حضوری دروس کارگاهی و عملی هنرستان‌ها باتوجه به ماهیت مهارتی آن‌ها یک ضرورت انکار ناپذیراست و یکی از نیاز‌های بدیهی جامعه امروز ما توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.