سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ارتباطی ۱۳ روستای بخش ساربوک قصرقند بازگشایی شد

بارش شدید باران های موسمی در بخش ساربوک منجر به قطعی ارتباط ۱۳ روستا به مرکز بخش شد که با تلاش اکیپ های راهداری مسیر این روستاها بازگشایی شد.

انوررئیسی بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:راه‌ ارتباطی ١٣ روستا با مرکز بخش ساربوک به دلیل بارندگی و وقوع سیل مسدود و دسترسی مردم این روستاها به مركز بخش و شهرستان امکان پذیر نبود که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی انجام شده است.

او گفت : روستاهای اين منطقه با توجه به نامناسب بودن زیر ساخت‌های راهداری در مواجه با بارندگی ها مسیر ارتباطی مسدود و امکان تردد وجود نخواهد داشت .

بخشدار ساربوک افزود : نبود پل بر روی رودخانه خروشان كاجو اصلی ترین عامل قطعی مسیر های ارتباطی در این منطقه است .

او  با اشاره به استقرار یک دستگاه لودر اداره راهداری شهرستان قصرقند در مرکز بخش خاطر‌ نشان کرد: خدمات رسانی به این روستاها با توجه به کمبود امکانات به خوبی انجام می‌شود و تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی بخش ساربوك ادامه دارد.

او  افزود: راهداران در بخش مستقر هستند و به محض ادامه بارش ها و طغيان رودخانه ها و مسدود شدن راه های ارتباطی اقدامات لازم برای بازگشایی و رفع مشکلات احتمالی انجام خواهد شد.

انور رئیسی بخشدار ساربوک گفت : درصورت تداوم بارش های مونسونی و طغيان رودخانه كاجو مردم می توانند از مسیر جایگزین هپل تردد کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.