سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگیان مهابادی خون خود را اهدا کردند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد از اهدای خون کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم سلیمانی در حاشیه حضور همکاران فرهنگی در مرکز اهدای خون شهرستان مهاباد گفت: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی است که امید به زندگی را در افراد نیازمند به این فرآورده حیات بخش ارتقا می‌بخشد و سبب بهبود روند درمانی آنان می‌شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: اهدای خون یک کار ضروری و همیشگی است و مصرف کنندگان خون شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی و سرطانی در همه شرایط نیاز به خون و فرآورده‌های خون دارند و نباید این نیاز آن‌ها که برایشان حیاتی است فراموش شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با بیان اینکه فرهنگیان همیشه در فعالیت‌های انسان دوستانه پیشگام بوده اند، افزود: دین ما به محبت، نوع دوستی و تقسیم شادی‌ها تاکید فراوان کرده است و ما به عنوان یک مسلمان باید هر آنچه در توان داریم در راه خدا و کمک به همنوعان انفاق کنیم و اهدای خون یکی از این راه‌ها است.

سلیمانی در پایان ضمن تشکر از همکاران حاضر در این برنامه اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی و نیاز مبرم مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، از کلیه همشهریان مخصوصا فرهنگیان معزز شهرستان دعوت می‌کنم با مراجعه به مرکز انتقال خون نسبت به شرکت در این امر خداپسندانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.