سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بقاع متبرکه کهگیلویه روز اربعین ملجا دلدادگان اهل بیت است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین به سمت بقاع متبرکه کهگیلویه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالمحمد نمازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: بقاع متبرکه این شهرستان فردا دوشنبه بیستم صفر پذیرای زائران و جاماندگان اربعین حسینی است.

او افزود: از آنجا که بقاع متبرکه در ایام محرم و صفر و اربعین حسینی میزبان و ملجا دلدادگان اهل بیت و مردم مومن و انقلابی هستند امسال نیز همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی میزبان زائران خواهند بود.

نمازی بیان کرد: بقعه  امامزاده آقامیر«ع» دهدشت، امازماده نورالدین «ع» دم عباس، امامزاده سید محمید«ع» چاروسا و امامزاده میرسالار«ع» دیشموک پذیرای عزاداران حسینی می‌شوند.

او تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌هایی از قبیل پیاده‌روی به سمت بقاع متبرکه، نوحه خوانی و سینه‌زنی، زیارت اربعین، سخنرانی و نماز جماعت برگزار خواهد شد.

نمازی زمان آغاز مراسم را از ۹ صبح اعلام کرد و گفت: تعدادی ایستگاه‌های صلواتی در این بقاع متبرکه با همکاری مراکز افق امامزاده و هیئت‌های عزاداری جهت پذیرایی از عزاداران حسینی تدارک دیده شده است.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا استفاده از ماسک و رعایت  دستورالعمل های بهداشتی الزامی است.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.