سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه چیز درباره همزاد/ وجود این نوع جن واقعیت دارد؟

همزاد دارای جسم لطیفی است و دورترین راه‌ها را در مدت زمان کوتاهی طی کرده و می‌تواند برای ما خبری بیاورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،انسان که به دنیا می‌آید یک نفر از خانواده جن هم بدنیا می‌آید یا جنی بنام همزاد در کنار او قرار می‌گیرد که با جن‌های دیگر خیلی فرق دارد در حالت عادی نه کاری به ما دارد و نه مشکلی برای ما ایجاد می‌کند.

به دلیل اینکه در یک لحظه بدنیا می‌آیند به آن همزاد می‌گویند و بعضی هم معتقد هستند، چون خود را شبیه ما می‌کند نامش را همزاد گذاشتند؛ و این همزاد در کنار انسان زندگی می‌کند و اگرچه ممکن است همزاد‌های اجداد نیز در دورو بر ما زندگی کنند و ممکن است فرزندانی هم داشته باشند.

آیا درست است که هر انسانی یک همزاد دارد؟
در روایات آمده که خداوند متعال به ابلیس فرمود: فرزندى به آدم نمی‌دهم جز این که مانندش را به تو دهم، و هر آدمی، هم زاد شیطانى دارد.

انواع همزاد:

انواع همزاد‌ها از نظر نوع:
همزاد آتشین (ازنوع آتش)
همزاد بادی (از نوع باد)
همزاد خاکی (از نوع خاک)
همزاد آبی (از نوع آب)

انواع همزاد‌ها از نظر خلق و خو:

همزاد خوب:
این نوع همزاد خوبی‌ها و نیکی را به شخص برابر خود جاری می‌کند.

همزاد بد:
این همزاد بدی‌ها را به سمت شخص برابر خود می‌آورد.

همزاد برابر:
این نوع همزاد رفتار و خلق و خویی همانند و برابر با شخص دارد و هیچ تاثیری بر زندگی او ندارد.

این همزاد چیست؟
این نوع جن همیشه در کنار انسان‌ها فقط می‌تواند زندگی کند، ولی نه قابل رویت است و نه قابل احساس و کاری هم به کار آدم ندارد تا زمانی که انسان برای آن مشکل درست کند و با گرفتن دعای دفع همزاد بد قوی، از ما دور می‌شود و یک مدت دورادور منتظر است تا دعا از شما دور شود و بتواند به جایگاه خود برگردد.

شاید شنیده باشید که هنگام ریختن آب جوش روی زمین و جایی و یا آب روی آتش ریختن بسم الله بگویید. همانطور که گفتیم همزاد‌ها دور و بر ما وجود دارند، اما ما نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم؛ بنابراین ممکن است روی آن‌ها بریزیم و به آن‌ها آسیب برسانیم و یا حتی آن‌ها را بکشیم و این باعث می‌شود که آن‌ها ما را اذیت کنند. با گفتن بسم الله آن‌ها را از اطراف خود دور می‌کنیم.

نوشتن دعای دفع همزاد بد قوی، کار هر کسی نیست و باید قدرت و توانایی نوشتن آن دعا را داشته باشد تا اثر کند. یعنی اگر دعانویس قدرت کافی در مبارزه با همزاد بد را نداشته باشد، شکست می‌خورد و همزاد بد قویتر می‌شود و بدتر با شما دشمنی می‌کند. حتما باید دقت کنید که دعانویس شما پیشینه قوی داشته باشد و پدر و اجداد آن‌ها هم اینکاره بوده باشند. به این صورت قدرت بیشتری پیدا می‌کند.آمده است که اگر دعا نویس سادات باشد بهتر اثر می‌کند.

مزاحمت‌های همزادها:
مزاحمت‌های اجنیان به صورت‌های گوناگون است:

خواب را از شخص می‌گیرد و به تعبیر علمای علوم غریبه «عقد النوم» شده است.

انسان را از لذت زناشویی دور می‌کند.

بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی‌شود؛ این را بخت بستگی می‌گویند.

 روابط خواستگار‌ها را به هم می‌زند (از روی حسادت).

در تمام کار‌های طرف گره ایجاد می‌کند.

 روزی شخص را کم می‌کند.

 بیماری‌های متعدد برای شخص به وجود می‌آورد. طوری که پزشک با آزمایشات هم متوجه بیماری نمی‌شود.

 اراده را از شخص می‌گیرد و هیچ کاری را نمی‌تواند به پایان برساند.

البته خیلی از افراد هم این موارد را دارند، ولی همزاد ندارند بلکه توسط شخصی سحر می‌شوند و تمام این حالات در شخص بوجود می‌آید. زیرا در سحر هم دقیقا اجنه دخالت دارند.

گاهی تصرفات جنیان بستگی به عمل شخص دارد مانند زنی که خواسته یا ناخواسته بدون گفتن نام خدا آبی را در مکانی که مسکن اجنیان یا اطفال آن‌ها و یا پیران و جوانان آنان است می‌ریزد که باعث صدمه بر آنان می‌شود که در این صورت جن‌ها دست به انتقام می‌زنند مثلاً نمی‌گذارند آن فرد بچه دار شود. در همان ابتدای انعقاد نطفه بچه را سقط می‌کنند که برای این فرد لازم است چله بُری شود.

آمدن کلمه‌ی قرین به معنای همزاد در قرآن:
کلمه‌ی قرین چند بار در قرآن آمده است و به معانی مختلف از جمله دوست، همنشین یا همراز ترجمه شده است. اما همه‌ی سوره‌هایی که در آن‌ها کلمه‌ی قرین آورده شده است مقصود همزاد نیست. تنها در دو سوره از قرآن کریم (سوره زخرف و سوره ق) می‌توان تعریف مناسبی برای همزاد پیدا کرد. در سوره‌ی زخرف می‌خوانیم:

وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ (۳۶) وَإِنَّهُمْ لَیَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِیلِ وَیَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ (۳۷)

ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺯ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﻳﮕﺮﺩﺍﻥ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﻄﺎﻧﻰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﻭ ﻣﻰ ﻓﺮﺳﺘﻴﻢ ﻭ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻗﺮﻳﻦ ﺍﻭ ﺑﺎﺷﺪ. (۳۶) ﻭ ﺁﻧﻬﺎ (ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ) ﺍﻳﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﻰ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻳﺎﻓﺘﮕﺎﻥ ﺣﻘﻴﻘﻰ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ. (۳۷)

در این دو آیه می‌خوانیم که شیاطین همراه کسی می‌شوند که از ذکر خداوند (نماز و قرآن) چشم پوشی می‌کنند. کلمه‌ی قرین در اینجا یعنی دوست و همراهی است که همیشه با فرد خواهد ماند. اکنون آیه‌های سوره‌ی "ق" که مرتبط با همزاد است را بررسی می‌کنیم:

وَجَاءَتْ کُلُّ نَفْسٍ مَّعَهَا سَائِقٌ وَشَهِیدٌ (۲۱) لَّقَدْ کُنتَ فِی غَفْلَهٍ مِّنْ هَٰذَا فَکَشَفْنَا عَنکَ غِطَاءَکَ فَبَصَرُکَ الْیَوْمَ حَدِیدٌ (۲۲) وَقَالَ قَرِینُهُ هَٰذَا مَا لَدَیَّ عَتِیدٌ (۲۳) أَلْقِیَا فِی جَهَنَّمَ کُلَّ کَفَّارٍ عَنِیدٍ (۲۴) مَّنَّاعٍ لِّلْخَیْرِ مُعْتَدٍ مُّرِیبٍ (۲۵) الَّذِی جَعَلَ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ فَأَلْقِیَاهُ فِی الْعَذَابِ الشَّدِیدِ (۲۶) قَالَ قَرِینُهُ رَبَّنَا مَا أَطْغَیْتُهُ وَلَٰکِن کَانَ فِی ضَلَالٍ بَعِیدٍ (۲۷)

ﻭ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺤﺸﺮ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭ ﺳﻮﻕ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻭ ﮔﻮﺍﻫﻰ ﺍﺳﺖ. (۲۱) (ﺑﻪ ﺍﻭ ﺧﻄﺎﺏ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ) ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺻﺤﻨﻪ (ﻭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺑﺰﺭﮒ) ﻏﺎﻓﻞ ﺑﻮﺩﻯ، ﻭ ﻣﺎ ﭘﺮﺩﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻛﻨﺎﺭ ﺯﺩﻳﻢ، ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﻛﺎﻣﻠﺎ ﺗﻴﺰ ﺑﻴﻦ ﺍﺳﺖ! (۲۲) ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﻤﻨﺸﻴﻦ ﺍﻭ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻭ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻧﺰﺩ ﻣﻦ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ. (۲۳) (ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ:) ﺩﺭ ﺟﻬﻨﻢ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ ﻫﺮ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﺘﻜﺒﺮ ﻭ ﻟﺠﻮﺝ ﺭﺍ. (۲۴) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺷﺪﻳﺪﺍ ﻣﺎﻧﻊ ﺧﻴﺮ ﺍﺳﺖ، ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺩﺭ ﺷک ﻭ ﺗﺮﺩﻳﺪ (ﺣﺘﻰ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﻰ ﺍﻓﻜﻨﺪ). (۲۵) ﺁﻥ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ (ﺁﺭﻯ) ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﺷﺪﻳﺪ ﺑﻴﻔﻜﻨﻴﺪ! (۲۶) ﻭ ﻫﻤﻨﺸﻴﻨﺶ ﺍﺯ ﺷﻴﺎﻃﻴﻦ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﻣﻦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﻐﻴﺎﻥ ﻭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻟﻜﻦ ﺍﻭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻰ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺩﺭﺍﺯﻯ ﺑﻮﺩ. (۲۷)

در آیات بالا می‌بینیم که در روز قیامت همراه هر انسانی دو نفر وارد دادگاه عدل الهی می‌شوند. قرین اول که از فرشتگان است می‌گوید این نامه اعمال اوست و آن را تقدیم خداوند می‌کند (هیچ گونه افشاگری نمیکند)، اما قرین دوم که از شیاطین است و مشخص است خوف از پروردگار دارد، سعی می‌کند همه چیز را به گردن انسان بیاندازد و می‌گوید من او را گمراه نکردم بلکه خودش در گمراهی به سر می‌برد.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

برچسب ها: واقعیت جالب ، همزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۰
S
۱۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سلام ، اخه این دیگه چی بود ما که بچه ۵ ساله بودیم از کجا باید میفهمیدیم که نباید اب رو بدون بسم الله بریزیم زمین من نمیدونم داستان بچه دار نمیشن چیع ولی اینقدر رو میدونم کع پیش دعا نویس نرید برید پیش مولا هایی که بلدن مثلا کسی هست تو شهر ما به اسم مولا خدیجه که مولایی میکنه اما این چیزا رو بلده ، دختر داییم داشت اون یه ورد توند و یه دعا برای دور کردنش داد کع همیشه باهاش باشه و الان اوضاع چند ساله کع خوبه به نظر من این داستان که بچه دار نمیشیم تقصیر خودمونه ما که از بچگی نمیدونستیم نباید بدون بسم الله این کارو انجام بدیم ولی بعد که فیمیدیم و رعایت نکردین اوضاع بد شد بنظر ارتباطتون رو با خدا درست کنین همیچی حل میشه تو نماز و قران یه چیزی هست که همه ی بدی ها رو دور میکنه
خرافات
۲۰:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام دوستان اصلا همزاد وجود نداره.دروغ محض هست.به اینها توجه نکنید.اگر سایه میبینید و صدا می شنوید.نماز بخونید و قرآن بخونید و‌داخل خونه قرآن پخش کنید.به جز یاد و نام خدا.هیچ کس و هیچ چیزی چاره مشکل نیست
??
۰۳:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام یه سواا داشتم اینکه اگه کسی که اعتقاد نداشته باشه و نخاد دین اسلام رو قبول کنه بازم براش پیش میاد یا این فقط برای کساییه مه مسلمون هستن؟
خدا
۱۱:۵۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دعا نویسی و طلسم و اینا کار درستی نیست به نظرم
این همه دعای قرآنی و حرز از اهل بیت
میگن واجبات و انجام بدید
و به اهل بیت توسل کنید
من تازگی ها مطلبی خوندم راجب درمان با قرآن
می تونید تحقیق کنید
اینکه چند سوره رو به آب میخونی و از اون آب میخوری وضو می‌گیری و غسل می کنی تا چهل روز...
غروب ها اسپند دود کنید
تا حد ممکن خونه تون زباله نباشه
ولی از همه مهم تر گناه نکردن هست چون با گناه کردن و اطاعت از شیطان اون ها بهم مون مسلط میشن ...
خدا کمک کنه به همه مون تا گناه نکنیم ان شاءالله
رز
۰۹:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه یکی ناراحتم کنه یا قلبمو بشکنه همون روز یا فرداش مشکلی واسش پیش میاد یا تصادف میکنه یا شغلشو‌از دست میده یا اتفاقای خیلی بدی براش میفته
دلیلش چیه
منظور اینکه میگن همزاد داری همینه ؟
حسنی
۱۳:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام دوستان هرانسانی همزاد داره و شما نمیتونید اونو اززندگیتون بیرونش کنید شاید با یه سری کارها اونو دور کنید ولی اون کنار منتظر هستش واگه زیاده روی کنید به شما آسیب میزنه و گره تو کارهاتون میندازه فقط میتونید یکاری کنید تا به خواسته های شما عمل کنه
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام به منم میگن هم خودت همزاد داری هم همسرت ۱۴۰۰ میگه هزینه رفع میشه راست یا دروغ
ولی
۱۵:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام دوستان خیلی آدم ها همزاد دارن این واقعیت
من با یک سید بزرگ کار میکنم اگه تو چهل روز درمان گرفتم به همتون اطلاع میدم
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
آیا همزاد یافتن واقعی است
سلام من خیلی وقته که همزاد دارم دعا هم کردم ولی انگار نه انگار هیچی نشد و حتی بدترم شد نمی‌دونم باید چیکار کنم ب شدت اذیت میشم خواب های عجیب میبینم هربار توی خواب میمیرم و هربار توی خاب یک نفر بارها بارها منو می‌کشه بدنم کبود میشه و وقتی میفهمم که توی خا
۰۱:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام
من خیلی وقته که همزاد دارم دعا هم کردم ولی انگار نه انگار هیچی نشد و حتی بدترم شد نمی‌دونم باید چیکار کنم ب شدت اذیت میشم خواب های عجیب میبینم هربار توی خواب میمیرم و هربار توی خاب یک نفر بارها بارها منو می‌کشه بدنم کبود میشه و وقتی میفهمم که توی خابم میخام هرچی بیدار شم نمیتونم مثل اینکه بختک هم میگیرتم و ی دفه بیدار میشم و همون جور که میمیرم دردشو کاملا حس میکنم و باعث ترس وحشت ناکی حتی توی بیداری برام شده ی دفه توی فکر فرو میرم و با خودم حرف میزنم شبا راحت نمیتونم بخوابم و نمی‌دونم چیکار کنم توروخدا اگه کاری بلدید کمکم کنید ممنون میشم
انتظار
۰۰:۲۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
درود،اکثرانسانها همزاددارندیافرشته ی موکلی که ازآنهامحافظت میکنندیادرمواقعی که بلایی انسان راتهدیدمیکندبه اوهشدارمیدهندیاازخواب بیدارش میکنند برای نماز صبح و...راههایی هست که بتوان از این همزادوفرشته در امورات زندگی یاری و راهنمایی بخواهیم،اگربتوان ازازهمزادعهدوپیمان می‌گرفت راهنما و دوستی بسیارقدرتمندودانامادرزندگی همراهی میکندودرزندگی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهیم کرد.
حامد
۲۳:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام منم به مدت 9 ماهه که یک یا چند نفر باهام صحبت میکنن فحش میدن سرزنش میکنن همه جا این صداها باهامه اوایل خیلی اذیت میشدم الان یکم عادت کردم شبها و صبح زود صداشون بسیار واضح هست حتی چند بار چیزی مثل شبح سیاه یا دود سیاه در خونه دیدم در حال حرکت هر بار بهشون میگم شما جن هستید انکار میکنن خواهش میکنم کسی که اطلاعات داره بهم کمک کنه
حسن
۱۱:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
چطور میتونم با همزادم دوس بشم میخامش لطفا راهنمایی
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
من همزاد بد دارم دعا هم گرفتم ولی ازم دور نمیشه بدنمو کبود میکنه اصن یه وضعیه چکار کنم تا دیگه سمتم نیاد دعا هم گرفتم ولی کبودی رو بدنم الانم منو اذیت میکنه دعام پیشم نیست چکار کنم
رقیه هستم
۱۸:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
من هم سالها پیش آب داغ به زمین ریختم والان هم بچه دار نمی شم و دعا نویس ها می گن بچه های همزاد ها را سوزوندم چند بار هم دعا گرفت اما اثر نداشته‌اند
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام من هستم تهران
اکثر نظرهاتونو خوندم
برادر من هم همین مشکل رو داشت خودش با خودش حرف میزد دوست داشت بره گوشته ای کسی نباشه و تنهایی حرف بزنه
تا اینکه همسایه‌ای داریم کرمانشاهی هستش آدرس یه مکانی بهمون گفتن رفتیم اونجا اسمش سید صالح هستش من به این چیزا باور نداشتم ولی خداشاهد معجزه رو باچشمای خودم دیدم رفتیم پیش اون آقا داشتیم مشکل رو میگفتیم که جلو حرف زدمون گرفت گفت هیچی نگید خودش دعا نوشت براش .خداروشکر چند ساله حالش خوب شده و هیچ مشکلی نداره اونا جد در جد سید هستن منم مشخصاتشون توی سایت ها بالا اوردم و هیچ هزینه ای ازتون نمیگیرن بابت دعا
خیلیا هستن همین مشکلو دارن برا همین آدرسش مینویسم براتون بزنید گوگل مپ و برید اونجا هیچ نفعی برای من نداره ولی مائده‌مان میشکلو داشتیم درک میکنم
آدرسش کرمانشاه _بخش بیلوار _روستای وزمله‌ سید صالح
مهرداد
۲۰:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام شماره تلفن داره؟
رنجبر
۱۸:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مطالب عالی بود ممنونم
دقیقا مشخصات همزاد بد بادهمسر من همراه هست وچندین سال هست عذاب میکشم
لبیکی
۱۵:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بله من با نظر آقا مهدی موافقم خدا که انقدر بی خیال نیست که بزاره ما جنی بشیم خدا از رگ گردن به شما نزدیکتر است
لبیکی
۱۵:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بله من با نظر آقا مهدی موافقم خدا که انقدر بی خیال نیست که بزاره ما جنی بشیم خدا از رگ گردن به شما نزدیکتر است
علی
۱۸:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
ساام من مشکل دفع همزاد دارم
روابط عاطفی بهم میزنه .دزق روزیم بسته شده هرجا میرم برای کار میگن بهت خبر میدیم.
یه مدتی از طلسم دعا استفاده می کردم تقریبا ۲ ماه کار می کرد. هم برای دفع همزاد هم چشم زخم طلسم ۷ حصار
بد این که طلسم هارو استفاده کردم شب ها موقع خواب میومون پایین پامو می گرفتن یا عده ای. موقع من دوره می کردن صدای نفس نفس زدم هاشونو می شنیدم تا ۲ هفته خواب نداشتم خیلی اذیت می کردند.دیگه به این دعا نویس نمی تونم اعتماد کنم کارهاش موقته نتیجه معکوس میده?? ولی الان دیگه اجن اذیت نمی کنن ولی الان مشکل همزاد دارم همه کارهامو بهم میزنه دیکه خسته شدم هی پول طلسم دعا بدم.ممنکم میشم راهنمایی کنین
نازنین
۲۲:۰۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
من هم جا هس میکنم یکی کنارمه یا بهم نگا می‌کنه نگا کردم تو سایت گفته بودن همزاد عاشق درس میگن آخه من تا حالا ندیدمش فقط حسش میکنم
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
همش حقیقت منم 10 سال پیش یه نفربامن دشمنی داشت ازاون موقع به بعد من همش بدمیاوردم یه مدت بختک روم مینشست اخلاق همسرم به یکباره مثل دیوانه هاشد ازهمون موقع همش اذیتم میکنه تااینکه ازحیاط خونه مادرم یک دعا پیداکردیم بردیم یه دعانویس گفت سحروجادوهستش گفت ازاثرانداختم ولی هیچ تاثیری نداشت تااینکه امروز فتم پیش یک دعانویس همین که کتابشوبازکرد همه حقایق زندگی واخلاق شوهرمو گفت گفت یه نفرجادو کرده همزادت باهات دشمن شده
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
اینا همش مزخرفه وبرای چاپیدن مردمه چرا مامردم به این چرتو پرتا اهمیت میدیم وبازار این افرادو داغ میکنیم چرا واقع بین نیستیم اینا همش زاییده فکر خود فرده ووجود خارجی نداره
پسرک
۱۶:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
همزاد ی واقعیت هستش که راه های درمان خودشو داره و میتونید اونو از خودتتون دور کنید و کار سختی نیست.دوست عزیز هزینه ۵ میلیونی هم نمیخاد بدی براش
Ygti
۱۲:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره
۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ منع کمکش میکنم درست بشه
Ygti
۱۲:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره
۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ منع کمکش میکنم درست بشه
Ygti
۱۲:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره
۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ منع کمکش میکنم درست بشه
Ygti
۱۲:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره
۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ منع کمکش میکنم درست بشه
Ygti
۱۲:۳۷ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره ۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ من کمکش میکنم درست بشه
Ygti
۱۲:۳۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
خیلی ترسناکه
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این شماره منه
۰۹۹۰۶۲۳۰۶۹۶ هرکی میخواد کمکش کنم این شماره منه بهم پیام بده
واسه همیشه خوب بشه خودم روزی ۴عدد قرص اعصاب می‌خوردم اثر نمی‌کرد مشکل باید از ریشه حل بشه همه ما بازیچه بشری موجودات غیر ارگانیک میشیم من حتی کتکم خوردم
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
چهارقل بخونین توخانه باصدای بلندخیلی اثر داره
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
همزاد آدما رو اذیت میکنه
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
همزادم چهار سال پیش منه یک بار هم منو از پنجره اتاقم پرت کرد بیرون
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
چطور میشه همزاد و از خودت دور کنی
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
همزاد داری جسمی لطیف است
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام آیت الکرسی بخونید
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
همزاد آدم و اذیت میکنه
Ygti
۱۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
من خیلی از همزاد میترسم
امیر
۲۱:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
سعی کنید قاطی این چیزا نشید
مهدی
۱۴:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خیلی ترسناک بود
حمید
۰۰:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یعنی خاک بر سرتون بااین خزعبلات تون ، خیر سرتون دارید قرن بیست و یک زندگی میکنید یا قرون وسطی ،
خود کرده را تدبیر نیست
۰۱:۳۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
هر آنچه از شر به تو برسه از ناحیه خوده توست ، هر آنچه از خیر به تو رسد از ناحیه خداست
،،،،اینقد گرفتار مادیات و منفیات شدین از خدا فاصله گرفتین، خدا هم شمارا به حال خودتون واگذاشته،،،،اللهم لا تکلنی الی نفسی طرفة عین خدایا منو به حال خودم وا مگذار
مرسا
۱۱:۳۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
به نظرم درسته ولی من چیزای بیشتری راجب همزاد شنیدم
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
چهارقل بخونین توخانه باصدای بلندخیلی اثر داره
Naeem
۱۹:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
هم زاد من کدام کشور است
ریحانه
۲۲:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
منم منم
حمیدرضا
۰۰:۳۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
و منی ک دارم کامنت هارو میخونم و از ترس نمیتونم بخوابم?
محمد
۲۲:۳۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
سلام
در خصوص خانم یا آقای M، که میگه همه جای بدنش درد میکنه، بهتره که بیماری فیبرومیالژی مورد بررسی قرار بگیره.
مهربان
۱۰:۲۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام

اجنه دو گروه اند: کافر و شیعه

بیشتر اجنه ای که اظهار میشن و موکل میشن و غیره از جنس کافران هستند، و ممکنه به فرد آسیب برسانند.
به طور کلی سمت این کارها نرید، می‌روید پیش هر کی نروید چون ممکنه برای کسب پول بیشتر از شما (چون دسترسی به اسم و نام مادر داره) ی دعاهایی بنویسه که مشتری دائمیش بشین!

کلید آزاد کردن این قفس دست خود شماست، و این خود شما هستید که پای اجنه را، و دخالت و اذیت آنها را توی زندگیتون باز می کنید!!!
مهربان
۱۰:۲۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام

اجنه دو گروه اند: کافر و شیعه

بیشتر اجنه ای که اظهار میشن و موکل میشن و غیره از جنس کافران هستند، و ممکنه به فرد آسیب برسانند.
به طور کلی سمت این کارها نرید، می‌روید پیش هر کی نروید چون ممکنه برای کسب پول بیشتر از شما (چون دسترسی به اسم و نام مادر داره) ی دعاهایی بنویسه که مشتری دائمیش بشین!

کلید آزاد کردن این قفس دست خود شماست، و این خود شما هستید که پای اجنه را، و دخالت و اذیت آنها را توی زندگیتون باز می کنید!!!
عباس
۲۰:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
سلام من الان ده ساله یک نوری جلوم بازمیشه فقط رخ زیبا میبینم وهرجانگاه میکنم همانجا هستند باورکنید ولی باورکردنش سخته خودم هنوز بااینکه میبینم ولی نمیدونم چی هستن چشمهای خیلی بزرگ مثل باد حرکت میکنن اصلا کاری بامن ندارند فقط نگاهم میکنندخدایاشکرت
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
سلام من هم همزاد دارم البته 2تا هستن خدارو شکر هر ۲تاشونم سنی هستن اما اذیتم نمیکنه فقط میاد کنارم و یه چیز رو به نشانه اینکه خودش هست میندازه یکیشونم همیشه همراهمه آما تا الان هیچ حرفی نزده من که خلاصه خوشحالم از بودنشون
Mahsa
۰۴:۵۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
سلام. امروز برای یکی از فامیلامون باهاش رفته بودم پیش دعا نویس‌‌ همین که براش کتاب باز کرد و کل زندگی و آینده شو گقت منم کنجکاو شدم انجام بدم. برای منم کتاب باز کزد و گفت که من بچه دار نمیشم، علتش هم اینه که زمان بچگیم اشتباهی بچه همزادمو سوزوندم و کشتم. بخاطر همین تمیتونم بچه دار بشم.با حروف ابجد لونجوری کتاب باز کردن برام. برای همسرمم باز کردن، با اینکه دعا نویس گفت تاحالا پیش نیومده برای آقا هم بیاد که بچه دار نمیشه و اینا ولی قرای همسرم هم بچه گفت نمیاد. من احساس افسردگی شدید دارم خیلی حالم بده نمیدونم چیکار کنم مشکلمو به می بگم. من تازه ۲۲ سالمه و نامزدم خس خیلی بدی دارم نمیدونم باید چیکار کنم
مهدی
۲۰:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
آیا اذیت و آزار همزاد خود به خود درمان میشود؟
M
۰۰:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
یک سال و نیم هست به شدت مریضم تمام اعضای بدنم درد می‌کنه سنی هم ندارم ۳۳ سالمه ، هر دکتری میرم هر کدوم یه نظر میده اکثرا میگن چیزیت نیست یا میگن روماتیسم داری یا میگن مشکل اعصاب داری در حالی که به صد درد مبتلا شدم وقتی دو دقیقه کار میکنم جوری میشم که انگار یک کوه بزرگ تنهایی کندم دستام و بدنم دائم میلرزه و هزار مشکل دیگه ، امروز به توصیه یک نفر به یک مردی زنگ زدم که کارش دعا و جادو و ... بود فکر کنم موکل داشت ، بهم گفت تو همزاد داری که دائم پیشته و از وجود تو تغذیه می‌کنه و تمام علائم بدنم رو گفت و حتی گفت که همسرت دعا براش نوشتن اما تو همزادت از وجودت و شیره وجودت داره تغذیه می‌کنه و ۵ میلیون خواست که اونو ازم دور کنه اما من چون از این کارا خوشم نمیاد قبول نکردم اما نمی‌دونم حرفاش حقیقت داره یا نه و نمی‌دونم چیکار کنم دیگه از زندگی خسته شدم حتی دخترم هم دیگه ازم زده شده اونقدر برای دکترا پول خرج کردم که دیگه پیش همسرم هم شرمنده میشم نمی‌دونم چیکار کنم ?
sahel
۰۰:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عزیزم اینها ازعوارض کویدوواکسنهاشه به حرف کسی گوش نکن ازدعانویس هم دوری کن
وحید
۱۷:۱۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
سلام زن داداشم ۵ ماه که عروسی کرده ۱۰ روز پیش رفتیم دهات شب اول شروع به گریه کردن کردن میگفت میترسم دارن اذیت میکنن منو خداشاهد قرآن نزدیکش میکردیم جیق میزد که ببرید خلاصه بردیم پیش دعا نویس یکم بهتر شد ولی باز اذیت میشه تو رو خدا کمکمون کنید که چکار کنیم
زی
۱۳:۵۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
همزادم چهار سال پیش منو از پنجره اتاقم پرت کرد بیرون الانم هی آزارم میده
شهسراب
۰۲:۰۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
با سلام ، خانم هایی که مشکل اذیت آزار دارن بخصوص شبها اونا جن عاشق دارن و راههای زیادی برای دور کردنشون هست شامل :دعاها- آیات و سوره های قرآنی -ذکرها - طلسمات و .... که براحتی از همین اینترنت میتونن پیدا کنن (و اساتيدي كه كارشون اينه مثل استادابوالفضل در کانال شهر علم علوم غریبه و کانال نور علم 786 دکتر فرید و دهها استاد دبگه که براحتی خلاص مبشن از این قضایا )
و از علل جن عاشق : برهنه جلوی اآینه ایستادن و یا اینه های قدیمی در منزل داشتن و یا بعد از غروب خورشید استحمام کردن یا تنها خوابیدن در حالیکه حتی حداقل یک حمد و سوره قبل از خواب قرائت نكنن ! و موارد دیگه ای مثل بی اعتقادی به خداوند و پخش نشدن صوت قران در خانه و . . .
و کودکانی که مشکلات عصبی دارن اکثرا از امواج وای فای هستش یا تو خونه خودشون یا امواج از منازل همسایه یا سکونت نزدیک دکل های مخابراتی . بچه را از این امواج دور کنن هر چه زودتر تا اینده بچه خراب تر نشده (البته در اکثر موارد کودک بسرعت عکس العمل نشون میده و شاد میشه و چاق هم میشه )
و مساله قرین خیلی مهمه . قرین بهترین دوست و حامی شخص تو زندگیشه و میتونه شخص را به تمام ارزوهای حتی نا ممکن برسونه و بالعکسش هم صادقه . اگر خودتونو با قرین خودتون هماهنگ کنید بدون اینکه حتی حضورش را حس کنید شما رو سعادتمند میکنه و هیچ دخالتی در زندگی شما نخواهد داشت (هرگز قرین را به دین خود در نیاورید -هرگز اونو در انگشتر محبوس نکنید ) مسائل در اينخصوص زياده ولي اصل مطلب را خلاصه عرض كردم .انشالله مشکلات شما هر چه زودتر حل بشه و خواهد شد اگر پیگیر باشید . لطفا بنده را هم از دعای خیر خود محروم نفرمایید .
یکی
۱۱:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
نمیدونم خیلی دوس دارم همزادمو احضار کنم ولی میترسم به خودم خوانوادم آسیب بزنه?
B
۱۳:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
چند باری به خوابم اومد تاحالا موجودی به زیبایی اون ندیده بودم اذیتم نمیکرد ولی به خوابم میاد
سید
۰۲:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دو ساعت نظرمو نوشتم آخرش پاک شد?
امین
۰۷:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام
ببخشید ، به نظر بنده خرافاتی بیش نیست
بهترین کار اینه که
(کردار پندار و رفتار هامون) رو پاک و سالم نگهداریم ذهنمون هم به چیزهای خوب درگیر کنیم همه چیز حله،

در رابطه با ازدواج حرف میزنید .
ازدواج مثل یک هندونه سر بسته هست هزار بار به هندونه ضربه میزنیم اون کسی که به ذهن خودش باور داره و صدای رسیده یا نرسیده بودن هندونه رو می‌شناسه خودش یکی انتخاب میکنم و کسانی که روی ذهنشون کار نکردن انتخاب رو به یکی دیگه میسپارن و میخره می‌ره خونه قاچ که می‌کنه می‌فهمه که رسیده یا نرسیده هندونه .
منطق و تجزیه تحلیل هر چیزی در زندگی باعث میشه موفق باشید
مهسا
۱۸:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
من خودم همزاد دارم و خیلیم خوبه ‌
هدي
۰۰:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
همزاد وجود داره اگه عاشقت باشه و جزوه جناي مسلمون باشه نميذاره ازدواج كني و اگه جزو شياطين يا كافرها باشه اذيتت ميكنه يكي از راه كارهاي دفع همزاد تغيير اسمتون هست.
??
۱۳:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام دوستان
بیینید هر انسان از زمانی که متولد میشه یک جن باهاش متولد میشه به اسم هم+زاد ینی چی ؟ینی باهم زاده میشن
بحث اصلی اینه که هر ادمی همزاد خودش رو داره
اما بحث اصلی اینه که همزاد کاملا واقعی هستش
ولی جوری نیس که بخواد باعث فحش و ...اینا بشه
من خودم به شخص داشتم
باعث میشه افکارت منفی بشه .بختت بسته بشه .هیچی خوشحالت نکنه نهایتا در حد چند ثانیه.باعث میشه شبا کابوس ببینی کسی داره اذیتت میکنه یا از یه جای بلند پرت میشی پایین و میپری از خواب
و و و قسمت بد این ماجرا اینه که بعضیا از شدت تنهایی
یا افسردگی .یا بیماری های روانی.ترس ....باعث میشه اونو توی ذهنشون تصور کنن و انقد باهاش رابطه قوی برقرار کنن که کلا اونارو تسخیر کنه و کلا اونارو دیوونه کنه
من خودم قبلا بچه دار نمیشدم چون جنس همزادم مذکر بود و اونو نابود میکرد
نمیتونستم رابطه خوبی با شوهرم داشته باشم دائما بحث میکردیم
تو تنهایی هزارتا فکر بد راجبش میکردم مثلا اگه الان با فلانی حرف بزنه
الان اگه با فلانی بیرون بره .چرا؟چون باعث میشه فکر شمارو مسموم کنه
یا اینکه خواستگار میومد من رد میکردم .بعدی میومد من قبول میکردم اون پشیمون میشد .یا هردو اوکی بودیم کسی راضی نبود
اینجوریاس
متاسفانه با این شرایط هیچکی مورد اعتماد نیس و بهتون توصیه میکنم الان فقد دنبال پولن پیش هیچکس نرید و برید به خدا و قران پناه بیارید و ذهنتونو ازاد کنید
سوال اصلی اینه همزاد از کجا میاد
خانومایی که پریودن و دم غروب جاهای تاریک و نم دار بدون بسم الله میرن
کسانی که بدون اسم خدا اب داغ میریزن
کسانی که جاهای خلوت و متروکه میرن بدون بسم الله
کسایی که جاهای تاریک مث جنگل و کوه میرن
کسایی که بدون بسم الله حموم میرن و...
مواظب باشید من اینارو تجربه کردم که خواهرانه بهتون میگم
خدا پناه همیشگیتون???
سلیمانی
۲۱:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
چطور تونستی از خودت دور کنی؟!
H
۱۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
منم همزاد میخااااام
H
۱۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
همزاد دارای جسم لطیفی است و دورترین راه‌ها را در مدت زمان کوتاهی طی کرده و می‌تواند برای ما خبری بیاورد.
مادرمهدی
۲۳:۲۴ ۲۴ تير ۱۴۰۲
برادر من هم درگیر همزاد هست سالهاست اذیت میشه نمیتونه شبها بخوابه....خدایا فکر نمیکردم این همه آدم درگیر همزاد باشن به همشون کمک کن خدایا
علی
۱۶:۳۳ ۲۲ تير ۱۴۰۲
من هم خیلی از این مشکلاتی که بقیه تو نظرات گفتن رو داشتم و با مراجعه به روانپزشک و یک دوره درمان یکسال و نیمه این مشکلات برطرف شد.الان بر خلاف گذشته خواب بسیار راحت و با کیفیتی دارم. روابط اجتماعیم بهبود پیدا کرده. انگیزه و ارادم برای پیشرفت تو زندگی بیشتر شده. هیچ ربطی هم به همزاد نداره. نمیگم خرافاته ولی اینقدرهم موثر تو زندگی نیست. خودتونو الکی درگیر این داستانا نکنید خیلی از ما درگیر بیماری‌های روانی هستیم ولی چون قابل رویت نیست فکرمون به هزار جا میره غیر از مراجعه به روانپزشک
Meli
۰۶:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۲
سلام .من تو خانواده مذهبی سفت و سختی بزرگ نشدم اما حدود ۷ سالگی تا ۹ سالگی خواب کسانی رو میدیدم که خودشون رو شهید معرفی میکردن و کمک میخواستن از ۹ سالگی به بعد یک فرد تو ذهنم بود که باهاش حرف میزدم چند سال بعد وارد خواب هام شد ولی صحبت نمیکرد و موقعی که کابوس میدیدم بیدارم میکرد . وابستگی بهش پیدا کردم اما تو سن ۲۵ سالگی اخرین بار تو خوابم بیمار بود و دیگه ندیدمش .چطور میتونم برش گردونم ؟
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۲
سلام دختر منم همزاد داره چندین سال الان خیلی حالش بدتر شده چون براش دعا گرفتم از بین بره بدتر شده یک هو حالش خراب میشه و دعوا راه میندازه از همه چیز افتاده خونه نشین شده هیچکس دورش نیست وقتی حالش خراب میشه صورتش شیطانی میشه و شروع میکنه به فحشای زشت و هر روز دعواست تو خونه ما واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
زینب
۰۲:۱۰ ۱۵ تير ۱۴۰۲
من خییلی اعتقاد دارم خداوند تو قرآن آورده انس جن من خود۳۰ ساله همزاد خییلی اذیتم میکنه بحدی تا دم مرگ رفتم و چاره برای برطرف کردنش پیدا نکردم تا حالا
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
دعایی حزر ابودجانه کبیر از کوگل دانلود کن بنویس همیشه همراه داشته باشید تا شر جن در امان باشید
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۲
سلام
پسرم الان 5 ساله هست 3 ساله داريم كار درماني و گفتار درماني ميكنيم ولي هنوز خوب نشده و بعضي از روزها 3 تا 4 ساعت داد و بيداد ميكنه و با هيچ جيزي آروم نميشه و تمركز هم نداره.اگه ميشه راهنمايي كنيد .ان شالله همه عاقبتشون ختم بخير بشه.
R
۱۳:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۲
من از بچگی یه همزاد دارم که اگه نبود زندگیم بدتر می‌شود خیلی کمکم میکنه و دوسش دارم>
برابر و خوبه
R
۱۳:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۲
من از بچگی یه همزاد دارم که اگه نبود زندگیم بدتر می‌شود خیلی کمکم میکنه و دوسش دارم>
برابر و خوبه
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام تابلو آیت الکرسی وچهارقل تو خونتون یا اتاقت آویزون کن
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
من نمیدونم همزاد دارم یا جن عاشق واقعا نمیدونم وقتی که میخوابم شبا میاد و اذیت میکنه جوری که خفم میکنه بیشتر مواقع ب شکمم فشار میاره در حدی ک دیگ میگم الان میمیرم تو خواب قفلم میکنه کل بدنم میخوابه مثل دستی که میخوابه نمیتونی کاری کنی

پیش دعا نویس رفتم فقط گفت ی مرد بد قیافس که میاد دورت دعا کردم رفع شد حالا بعد چند سال باز اومده سراغم شبا تو خواب اذیتم میکنه حتی حس میکنم کنارم دراز کشیده و از پشت بغلم میکنه حسش میکنم ولی هیچوقت ندیدمش

میتونین بگین چی هست؟؟

حتی شبا کلی بلند میشم راه میرم از سرم بپره دورم نیاد باز ک میخوابم میادش اذیتم میکنه شده شبی پنج دفعه از خواب میپرم و ول کنم نیس

خواهش میکنم اگ میدونید بگین چیه
من ی دختر مجرد ۲۱ساله هستمم شیش سالی هست متوجه شدم خیلی اذیتم میکنه
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
کل شب و روز حسش میکنید یا فقط شبا؟؟
اقا
۰۲:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
من از بچگی از یاد خدا غافل بودم همزاد داشتم همش بدبیاری داشتم که تا حالا که بزرگ شدم بدتر
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
من از بچه گی همزاد دارم بچه ها دست خودم نیست میخوا یک نفر بگرم بزنمش منو به دیوانگی بوده عصبی خیلی شدید مشم خیلی بیش دعا نویست رفتم خیلیم رفتم گفت ۶تا همزاد داردی خیلیم قوی اندازی ۶۰نفر قدرت دار قرآن میخوادم دهانم پر آب دهانم می‌شود قدرت بدنیم خیلی خیلی زیاد شد مخصوص عصبانی میشم زیادتر میشه سردت خیلی شدید میگردم توی درگیر ۲۰ نفر از هم سن خودبود زدم چون بد عصبانی شده چند سال راه درمان میگردنم دعا نوشته کتاب باز کرد گفت برو بیرون عصبانی شده صورت قرمز شده بود ۳۰دعا نوشت شکست داد بود
سعید
۰۲:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام افرادی که میخوان بدونن همزاد دارن یا خیر این کار رو انجام بدن
صد قدم پیاده روی کنن اگر در قدم صدم به یکباره سرشون پایین افتاد یعنی همزاد بد دارن یا از طرف فردی به طرفشون همزاد بد اومده ) تقریبا یعنی کسی واسش دعای بد کرده این رو تو یکی از قویترین کتاب های قدیمی علوم غریبه خودم تست کنید جواب میده اگر در قدم صدم سرتون به یکباره پایین نیفتاد یعنی مشکلی ندارید
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
خانوم فاطمه ک۲۴سالتون شماهمزادعاشق دارین وباید دورش کنید۴۰روز سوره جن بزاریدپخش
Shohreh
۰۷:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
مطالب کاملا آموزنده و عالی بود، سپاسگزارم
فاطمه
۱۳:۰۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سلام ، من ۲۴سالمه از بچگی روزای سختی رو پشت سرگذاشتم و هیچ وقت نمیتونستم یه دوست واقعی داشته باشم همیشه حس میکردم که دیگران از من فاصله میگیرن . ولی تا اونجایی که یادمه یه دوست خیالی داشتم که بهم یه نیروی عجیبی میداد یه جورایی انگار همیشه حواسش بهم بود و نمیزاشت آسیب ببینم . من هر اتفاقی که در روز برام میوفته شب قبلش تو خواب میبینم ، حتی اگه یه دقیقه به خواب فرو برم هم همون یه دقیقه رو خواب میبینم و هیچ وقت نمیتونم آروم بخوابم . یک سال بعد ازدواجم شروع کرد به اذیت کردنم منو کتک میزد انقد بد میزد که گاهی بی هوش میشدم و مدام اذیت میشدم به هرکسی که میگفتم باور نمیکردن . مجبور شدم جدا بشم و الانم بعد از ۵سال وقتی اقدام به کار های بزرگ برای زندگیم میکنم نمیزاره انجام بشه و جلوی یه سری کارهارو میگیره ولی بازم بگم که همچنان کمکم میکنه ولی دوست نداره که من ازدواج کنم یا با کسی صمیمی بشم و هر کسی که بهم اذیت میکنه یا زیان میرسونه رو اذیت میکنه و ازش انتقام میگیره . ممنون میشم منو راهنمایی کنین کا بدونم باید چه کاری رو انجام بدم
سلیمانی
۲۱:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
منم خیلی زندگیم اشفتست کاری کردی ب منم بگو
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
سلام ،همسر من همزاد داره ،بمن گفتن همزاد همسرت به پسرت ضرر میرسونه. آیا این امکان وجود داره؟
مریم
۰۸:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سلام من هم خیلی مشکل دارم و جدیدا فهمیدم همزاد دارم که اینهمه مشکل برام پیش اومده و میاد.ولی حس ششم قوی دارم که گفتن اونم بخاطر وجود همزاد هست. دعانویس خوبی هم نمیشناسم که این مشکلم برطرف بشه..
فاطمه
۰۸:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سلام ناشناس عزیز میشه بگین آدرسش کجاست .متاسفانه منم دچار این مشکل هستم
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
من همه این مشکلات رابطه و کارم داشتم دیگه طوری شده بود که خودم حس میکردم تو خونه همزاد دارم رابطه هام بهم میخورد کارم خوب یش نمیرفت تو خواب اذیت میشدم بدنم کبود میشد و همیشه زود عصبی میشدم ولی خدارو شکر از طریق یکی از بستگان یه دعانویس سادات پیدا کردم مشکلاتم حل شد.
سلیمانی
۲۱:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
به منم بگو خواهش میکنم منم دارم
محمد
۱۲:۵۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
کسانی که مسلمان نیستن چکار میکنند ایا اونا هم دعا میگیرن تا همزاد خود را ور کنند
علیرضا
۰۲:۴۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
دوستانی ک میگن که همزاد اذیتشون میکنه
حتما خودتون کاری کردید ک اذیتتون میکنه منم همزاد دارم دعا نویس بم گفت همزاد دارم ولی چون کاری بش ندارم اذیتم نمیکنه سماهم سعی کنید بیشتر نماز بخونید بیشتر تسبیح بگید یا قران اینجوری چون ادم بدیه از طرف شما کمی دور میشع و مشکل واستون ایجاد نمیکنه بستگی ب کار خودتون داره ک اذیتشون میکنید یا خیر‌
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه یه مدته که در طول روز هر موقع که بخوابم فلج خواب میشم و بختک سراغم میاد و اذیتم میکنه
فرحناز
۱۰:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
و دوم این که اگر در بدن انسان باشه توسط جادوگران احضار شده
حسام
۲۳:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
در جواب ناشناس که نوشته بچشو اذیت میکنن اگر تو اتاق خوابش آینه هست روش یه بسم الله بنویس
مهرناز
۰۳:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
واقعا که میگن همزادهست واقعیت داره فقط یه سوال داشتم میشه کسی هرچهارنوع همزادداشته باشه اینکه میگن ازنوع خاک واب واتش وباد
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بچه ۹ ساله من خیلی اذیتش میکنن
تارا
۱۵:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
اونایی که حس میکنن اجنه و شیاطین در خونشون یا در ذهنشون هست
سنجاق قفلی به تمام لباس ها و وسایل هاشون بزنن اینطوری وسایلاتون گم نمیشه یا بهتون نزدیک نمیشن
سید حسن
۱۲:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
من مشکلات زیادی از قبیل بیخوابی.بی روزی بودن .و....دارم که با مراجعه به اشخاصی...به من گفتند که همزادم مرا ترک کرده...
نمیدانم راست است یا دروغ
امیررضا
۱۵:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه منم همزاد دارم نمیتونم بگم کی بهم و چجوری گفت ولی اون گفت از بچگی همراه من شده. درست از بچگی بیماری ریوی گرفتم پادرد، چشم قرمزی، استخوان درد، سر درد، تب، لرز و... که همون بهم گفت داری اینارو گفت اون همزاد یک.... هست که مریضت میکنه یک کار انجام داد نمیتونم بگم چی ولی عجیب بود. هر روز تا فکرم به یکجا خیره میشم همونم اینو گفت. نکته دیگه اینه من اینده رو میبینم نمیدونم از کجا ولی مثلا الان برم سمت یک مغازه چند ثانبه کوتاه قبلش به یادم میاد در ادامش چی میشه.
حدیث
۱۵:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
عالی
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام
همزاد واقعیت دارد من اینو تجربه کردم زن داداشم همزاد داشت و برادرم از سن بیست سالگی اورا به جان من انداخت و خودش بلد بود از طریق دعا منتقل کند جن همزاد را من از سال های اول فهمیدم وله اطرافیان گفتم همه اقرار بر خرافات داشتن تا اینکه خود برادرم بعد سی سال اعتراف کرد من این کار کردم ومانع پیشرفت و درس خواندن برادرم شدم مشکلات زیادی برام ایجاد کرد علایم سردرد. خستگی .فشردن قلب گرفتگی دور سر وعصبانیت شدید و افکار منفی
محمد
۱۷:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام منم این علایم دربدن دارم ایا مشکل شماحل شد اگه شده لطفا بگید چگونه ممنون میشم