سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح کرد؛

در دفاع مقدس تمام تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت

سردار قاسمی گفت: در ۸ سال دفاع مقدس تمام مقادیر و تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در جشنواره مالک اشتر شهرستان طبس گفت: بعد از عاشورا یکی از نابرابر‌ترین جنگ ها، حمله عراق به ایران بود که در آن تمام مقادیر و تاکتیک‌های جنگی جهان به هم ریخت.

او افزود: در این جنگ طرف مقابل به بمباران‌ شیمیایی و بمباران‌ مکان‌های عمومی متوسل شده بود، اما ایران به تمام قواعد بین المللی پایبند بود.

سردار قاسمی ادامه داد: دفاع مقدس امتداد واقعه عاشورا بود و عاشورا در دفاع مقدس تکرار شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دفاع مقدس برای ما مانند یک پنجره متعالی در تاریخ است.

او بیان کرد: در تمام جنگ‌ها کسی که به میدان می‌آید به طمع پیروزی و گرفتن غنیمت می‌آید اما در دفاع مقدس این گونه نبود و افراد می‌آمدند تا از خاک میهن خود دفاع کنند.

سردار قاسمی عنوان کرد: امسال یازدهمین سال است که جشنواره مالک اشتر در حال برگزاری است و در بسیج هیچگاه مادیات معنی ندارد و در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان بر اساس احساس تکلیف به میدان می‌آمدند.

او ادامه داد: یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر الگوگیری از رده‌های نمونه و برتر است و تعیین رده‌های برتر با ارزشیابی توسط رده‌های مافوق و هم تراز انجام می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در دو محور برنامه‌های ماندگار و برنامه‌های مختص این هفته است.

او افزود: مشخص شدن برترین‌های بسیج، تعمیق معنویت و تقدیر از رده‌های برتری که در طول سال ۱۳۹۹ توسط ناظرین شناسایی شده اند از جمله اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.