سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمعی از زوار اربعین در مرز‌های کرمانشاه نداریم

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه تجمعی از زوار اربعین در مرز‌های خسروی و پرویزخان نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی قرار شده زائران اربعین حسینی به تعداد محدود از طریق هوایی از کشور خارج شوند.

او ادامه داد: طی روز‌های گذشته تعداد محدودی از زائران در شهرستان قصرشیرین در مرز خسروی و عمدتا در مرز پرویزخان تجمعاتی به منظور خروج از کشور داشتند که با هماهنگی استانداری، فرمانداری و نیروی انتظامی از خروج جلوگیری به عمل آمد و عودت داده شدند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون شخصا در مرز خسروی حضور دارد، افزود: خوشبختانه امروز موردی از زائران در مرز‌های خسروی و پرویزخان مشاهده نمی‌شود.

او از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در راستای بازگشت زوار خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه احتمالا زائران از طریق مرز زمینی مهران به کشور بازگردند، هماهنگی لازم با واحد‌های بهداشت درمانی و تیم‌های واکنش سریع بیمارستان انجام شده است.

کرمی اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم را برای مراقبت و پیشگیری مشکلات ناشی از کرونا اندیشیده شده، تیم‌های کشیک فعال شده است. واحد بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شهرستان گیلانغرب، اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه فعال هستند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.