سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش روحانیون رزمنده در استان قزوین

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش روحانیون رزمنده در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به افرادی که سابقه زیادی در جبهه‌های جنگ و دفاع ازکشور دارند، گفت: درباره‌ی این افراد رسول اکرم (ص) فرمودند یک روز سنگینی جنگ و جهاد و تحمل مشکلات آن، بهتر و بالاتر از از چهل سال عبادت خدای متعال است. حالا ببینید شهید حسین لشکری که اولین اسیر جنگ تحمیلی بود و آخرین کسی که به میهن اسلامی برگشت، نزد خدواند چه درجه و منزلتی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: دو نگاه به اربعین وجود دارد؛ نگاه اول مربوط به معارف چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و زیارت اربعین است و نگاه دوم این است که در معارف دینی خدای متعال، رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره از ما خواسته اند که نگاه معرفتی نسبت به کلمه اربعین داشته باشیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، گفت: رسول اکرم (ص) فرمودند هرکس چهل شبانه‌روز خودش را برای خداوند خالص کند، خداوند چشمه‌های علم و معرفت را از دل او به زبانش جاری می‌کند و این حدیث برای افراد جویای علم و دانش بسیار کاربرد دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.