سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

تعطیلی هر واحد تولیدی برابر واگذاری یک خاکریز به دشمن است

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: تعطیلی هر واحد تولیدی برابر واگذاری یک خاکریز به دشمن بوده لذا ما در این راستا باید موانع تولید را شناسایی و برطرف کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار علی حسین رعیتی فرد مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: در سال‌های اخیر ما سعی کردیم مشکلات کارگران را به صورت ویژه پیگیری کنیم، زیرا سال‌های سال جامعه کار به تولید کشور یکی از وفادارترین بوده که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: اهالی کار و تولید کشور در دو جبهه حضور داشتند یکی تلاش در دفاع از سرزمین که اجازه ندادند خاک ما مورد تصرف قرار گیرد و یکی در کارخانه‌ها و مراکز تولید که یاری کردند تا خط تولید را حفظ و نیاز مردم را برطرف کنیم.

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: کارگران در دوران جنگ زمانی که نیرو‌های نظامی نیازمند کمک بودند به یاری آنان شتافتند و هم‌اینک نیز که دشمن تلاش می‌کند تا تولید ما مختل شود بیش از پیش به یاری مردم آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری ما با حداقل‌ها ساخته است لذا یک کمک بزرگی به نظام و انقلاب هستند که در این راستا ما تلاش کردیم تا مطالبات به حق آنان را پیگیری کنیم.

رعیتی فرد تصریح کرد: امنیت شغلی کارگران یک نیاز اساسی برای کار و تولید است باید امنیت روانی و شغلی را به عنوان یکی از مطالبات این قشر تضمین کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.