سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۶ درصدی حوادث آتش سوزی در اراک

حوادث آتش سوزی در اراک نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کاهش دارد.

آقازیارتی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از مهر سال ۹۹ تا امسال ۲۶۱ مورد حریق رخ داده که نسبت به سال ماقبل ۲۶ درصد کاهش داشته است.

آقازیارتی افزود: مراتع و فضای سبز با ۴۲۰ مورد بالاترین موارد حریق و بعد از آن منزل مسکونی با ۱۶۱ مورد و خوردرو با ۱۱۵ مورد رتبه اصلی حریق‌ها را داشته اند.

او اضافه کرد: در این مدت هزارو ۸۵۲ مورد حادثه اتفاق افتاده که متاسفانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته که حوادث اسانسور ۵۸۷ مورد؛ حیوانات ۵۵۴ مورد و سوانح خودرویی ۱۹۱ مورد بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: سال گذشته ۱۹۸ مورد دستورالعمل ایمنی ارایه شده و تاییدیه و اتمام بنای ساختمان نیز ۲۳۵ مورد بوده است همچنین کارشناسی و علت یابی انواع حریق و حوادث ۸۴ مورد بوده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ نیرو جذب سازمان شدند و با گذشت حدود ۴ ماه و گذراندن آموزش‌های تخصصی، ۴۳ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شد.

آقازیارتی بیان کرد: در بحث آموزش ضمن خدمت هم ۳۶ هزار و ۲۹۰ نفر ساعت آموزش داده شد و در بحث آموزش شهروندی نیز آموزش‌های مجازی دنبال شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.