سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت رمال اینستاگرامی در هرمزگان

رمال کلاهبردار اینستاگرامی در هرمزگان به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری،فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و بازداشت فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از طریق دعا نویسی و رمالی کرده بود، خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری مبلغ ۲ میلیارد ریال از وی با ترفند رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی مشخص شد، وی مدتی پیش با یک صفحه اینستاگرامی آشنا شده که مدیر آن خود را دارای علوم غریبه و مطالعات ماوراء معرفی و با دادن وعده‌های پوچ و جلب اعتماد شاکی و همسرش از آن‌ها خواسته مبلغ ۲ میلیارد ریال را در دل زمین چال کنند و محل دفن را برایش بفرستند تا مشکلاتشان پایان یابد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران پلیس فتا استان با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی، با هماهنگی مقام قضائی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در بازجویی‌های اولیه، متهم به جرم ارتکابی اعتراف و بیان داشت با ایجاد صفحه اینستاگرامی با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد مردم با دریافت مبالغی از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک قبضه اسلحه شکاری، دو دستگاه تلفن همراه و چند نگین قرمز رنگ متعلق به شاکی نیز کشف و توقیف شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: رمال ، کلاهبرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.