سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان:

قبل از خرید زمین در مناطق ییلاقی از جهاد کشاورزی استعلام بگیرید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت:مردم کرمان قبل از خرید زمین در مناطق ییلاقی و حاشیه‌های شهر کاربری آن‌ها را از جهاد کشاورزی استعلام بگیرند.

نخعی ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه افرادی سودجو درحاشیه شهر کرمان و شهرستان‌های استان اقدام به فروش زمین‌های کشاورزی در مناطق ییلاقی می‌کنند گفت:این افراد سودجو از ناآگاهی تعدادی از مردم و خریداران سوءاستفاده می‌کنند و اراضی که خارج از طرح هادی در محدود روستا‌ها وشهر‌ها هستند و کاربری آن‌ها کشاورزی است را به مردم می‌فروشند.

او افزود: براساس قانون حفظ اراضی و حفاظت از آن‌ها برعهده جهاد کشاورزی است و عمدتا کاربری آن‌ها کشاورزی است این اراضی قابلیت تفکیک و  احداث بنا و حصارکشی را ندارند و نباید تفکیک شوند.

نخعی با اعلام اینکه افراد سودجو با تبلیغات و تفکیک آن‌ها را با قیمت کم‌تر به فروش می‌رسانند بیان کرد: کسی که ضرر می‌کند خریدار است که علاوه بر اینکه هم پولش را از دست داده، مجازات هم خواهد شد.

او گفت: کسانی که می‌خواهند در مناطق ییلاقی و حاشیه شهر‌ها اراضی را خریداری کنند قبل از‌ این که اقدام به خرید کنند حتما نوع کاربری این اراضی را از جهاد کشاورزی استعلام بگیرند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.