سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۱۰زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های کرمان

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند.

سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ ۶۲ میلیارد ریال از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند.

او افزود: بیشتر این مبلغ برای آزادی مددجویان از محل کمک‌های مردمی و خیران و مابقی ازمحل کمک‌های ستاد دیه استان، ستاد دیه کشور، بانک هاو صندوق خسارت تامین شده است.

موسوی قوام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای آزادی این تعداد زندانی نیاز است.

او به بالاترین آمار جرم در بین زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: ۸۹ نفر بدهکار مالی، ۱۴ نفر بدهکار نفقه،۶۹ نفر بدهکار مهریه و ۳ نفر هم بدهکار دیه و تصادف هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد:کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد مربوط به زندان شهربابک با ۲ نفر و بالاترین آمار مربوط به شهر کرمان با ۷۸ نفر است.

موسوی قوام بیان داشت: در حال حاضر ۱۳۴نفر زندانی جرائم غیر عمد ورودی سال ۱۴۰۰ و مابقی ورودی سال ۹۹ و۹۸  هستند.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ جشن گلریزان در استان به صورت مجازی و غیر حضوری برپا شده اند؛ گفت: بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان تعهد خیران بوده که تاکنون ۷۰ درصد آن وصول شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.