سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی کل سپاه پاسداران:

شوق به اسلام، جنگ تحمیلی را مقدس کرد

سردار باهک گفت: ورود جوانان کشور به جنگ هشت ساله برای دفاع از اسلام، این جنگ را مقدس کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صبحگاه مشترک یگان های ویژه شهرستان چهارباغ با حضور سردار باهک، معاون بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه شهرستان؛ قدرت الله شمیرانی، فرماندار و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان چهارباغ وبخشداران مسئولان ادرات شهرستان چهارباغ برگزار شد.

سردار باهک، معاون بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ ایران و بعثی های عراق از آنجا مقدس شد که مردم و جوانان ما به امر خدا و برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و برای دفاع از حریم ولایت شهید شدند و این است دفاع مقدس، دفاعی که با تمام جنگ های دنیا متفاوت بود.

او افزود: امروز پس از سال ها شاهدیم که نام امام(ره)، پیام امام و راه امام در سراسر دنیا مطرح است اما از صدام خبری نیست و این افتخار اسلام است و به همین دلیل دفاع، مقدس بود.

معاون بازرسی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفت: دشمن ۲۷۸۷ روز جنگ نابرابر را برما تحمیل کرد.

او افزود: امام راحل(ره) در همان روزهای ابتدای جنگ، جنگ بین ایران و بعثی های عراق را دفاع مقدس نامیدند و فرمودند که این جنگ جنگ سرنوشت ساز است و جنگی است که با ایثارگری ها و دلاورمردی های جوانان ایرانی متجاوزان را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.