سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح کرد؛

جاروکشی زیر پای جاماندگان اربعین وظیفه ذاتی ماست

امرودی گفت: وقتی مرز‌ها برای روز اربعین و سفر مردم بسته باشد، مراسم جاماندگان اربعین در تهران با استقبال و جمعیت بیشتری برگزار می‌شود.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جلسه ستاد جاماندگان راهپیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط گفت: اربعین امر فوق العاده‌ای است که نوکری در آن نیز فوق العاده است. گویی اتفاقی در آسمان می‌افتد که فقط عرشیان آن را می‌فهمند.

وی افزود: در رابطه با روز اربعین و برنامه‌های جاماندگان اربعین در تهران،  باید تاکید کنیم که مراسم، تبلیغ و تجمع نداریم، اما مردم نشان دادند که به عشق امام حسین (ع) به خیابان می‌آیند. تجربه نشان داده که وقتی مرز‌ها برای روز اربعین و سفر مردم بسته باشد، مراسم جاماندگان اربعین در تهران با استقبال و جمعیت بیشتری روبه رو می‌شود؛ بنابراین وظیفه ذاتی ما حمایت، جاروکشی زیر پای مردم و حمل و نقل و ... است. باید با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری کنیم و میزان تجمعات را کاهش دهیم.

در ادامه این جلسه، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره خدمات حمل و نقلی شهرداری برای مراسم جاماندگان اربعین در مسیر‌های پیاده‌روی جاماندگان گفت: تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده و در حوزه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی آمادگی لازم را برای خدمت به شهروندان حاضر در مراسم پیاده روی دارند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.