سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت کنترل مهاجران در روسیه با فناوری‌های اطلاعاتی مدرن

بنا بر اعلام وزارت کشور روسیه، با فناوری‌های اطلاعاتی مدرن ورود مهاجران به مسکو کنترل و سطح امنیتی تقویت می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت کشور روسیه اعلام کرد مسکو قصد دارد با معرفی فناوری‌های اطلاعاتی مدرن، کنترل مهاجران در این کشور را تقویت کند.

مرکز مطبوعاتی این وزارتخانه به خبرگزاری تاس گفت: وزارت کشور روسیه پیش از این، پیش نویس قانون مهاجرت را با هدف تقویت کنترل ورود و اقامت خارجیان، ایجاد قوانین مهاجرت و دریافت وضعیت مهاجران مطابق با اهداف ورود آن‌ها، آماده کرده بود.

سخنگوی مرکز مطبوعاتی گفت: یکی از اهداف توسعه پیش نویس قانون مهاجرت، افزایش سطح حمایت امنیتی به دلیل اجرای گسترده‌تر فناوری‌های اطلاعاتی مدرن در این باره است. پیش نویس این قانون در صحن علنی به تصویب رسید و برای تهیه نظر به وزارت توسعه اقتصادی روسیه ارسال شد.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: دسامبر ۲۰۲۱ آخرین مهلت ارائه پیش نویس قانون به دولت روسیه است.

چندی پیش، الکساندر گورووی، معاون اول وزیر کشور، گفته بود که بسیاری از مهاجران در این کشور نظم عمومی را نقض می‌کنند، نزاع‌های دسته جمعی ترتیب می‌دهند و علیه مقامات توطئه چینی می‌کنند که در همه این موارد اقدامات سختگیرانه علیه متخلفان انجام می‌شود.

پیشتر، نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرده بود تحولات صورت گرفته در افغانستان، مسکو را با دور جدیدی از بحران‌های مهاجرتی رو به رو می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.