سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن به متجاوزان ائتلاف سعودی

وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن، پاسخ به ادامه فعالیت‌های استعمارگرانه ائتلاف متجاوز را تکان دهنده، دردآور و بازدارنده عنوان کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن تأکید کردند پاسخ به ادامه فعالیت‌های استعمارگرانه ائتلاف متجاوز، تکان دهنده، دردآور و بازدارنده خواهد بود. وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن خاطر نشان کردند وضع میدانی نویدبخش است.

این دو نهاد نظامی در پیامی به عبد الملک بدر الدین، دبیر کل جنبش انصار الله یمن و (مهدی المشاط) رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب یمن در بیست و ششم سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی افزودند: گام‌هایی که ائتلاف متجاوز در استان‌های اشغالی و سواحل غربی بر می‌دارد پیام روشنی دارد که نشانه‌هایی از گام‌های جدید استعمارگرانه در آنجاست و برای اجرای این گام‌ها نیز تلاش می‌شود.

آن‌ها تأکید کردند این نشان می‌دهد دشمن همچنان در مسیر گمراهی و حماقتش حرکت می‌کند.

وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک تأکید کردند پاسخ به دشمن نیز تکان دهنده و دردآودر و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
یمنی ها حرف‌ و عملشون یکیه. این کاری که گفتو حتما میکنن.
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
این گونه حملات نباید مقطعی باشد باید وزارت دفاع کشور یمن در قصاص خون شهداء یمنی مستمر و تکراری این ضربات دردناک و مهلک را در انهدام مواضع دشمن به کار بگیرد تا اینکه دشمن و نیروهای اءتلاف عربی نتوانند نفس راحت بکشند......................