سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جالب سایت فیفا به بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز در گزارشی به بازی ایران و قزاقستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال پرداخته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال از امروز برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این مرحله، فردا باید به مصاف قزاقستان برود.

از همین رو سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آستانه شروع مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال به توصیف تیم‌های راه یافته به این مرحله پرداخته است. این سایت امروز در گزارشی اشاره‌ای به بازی فردای ۲ تیم ایران و قزاقستان هم داشته و از این مسابقه به عنوان فولادی‌های قزاق مقابل استعداد‌های ایرانی یاد کرده است.

سایت فیفا در گزارش خود نوشت: " هواداران تیم ملی فوتسال قزاقستان امیدوار هستند در بازی مقابل ایران تکلیف تیمشان در همان زمان قانونی مشخص شود؛ زیرا در دوره قبلی جام جهانی، ایران موفق شد ۲ بار در ضربات پنالتی و یک بار هم در وقت‌های اضافی برابر رقبای خود پیروز شود."

اشاره فیفا به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا است. رقابت‌هایی که تیم ملی ایران موفق شد برزیل را در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی حذف کند، پاراگوئه را با گل وقت‌های اضافه احمد اسماعیل پور از دور مسابقات کنار بگذارد و با غلبه بر پرتغال در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی، به عنوان سوم دست یابد.


بیشتر بخوانید


سایت فیفا در ادامه گزارش خود به بازی پر گل ایران و ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پرداخته است که ایران موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۸ به برتری دست یابد. فیفا معتقد است به احتمال بسیار زیاد ایران روش بازی خود را مقابل قزاقستان تغییر خواهد داد و نسبت به بازی با ازبکستان کمی بسته‌تر بازی خواهد کرد؛ زیرا گلزنی مقابل قزاقستان و دروازه بان ترسناکش، هیگوئیتا کار را برای ایران سخت خواهد کرد.

به هر حال قزاق‌ها به خط دفاعی خود می‌بالند؛ زیرا آن‌ها تا این جای مسابقات فقط ۲ گل دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.