سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکبرداری ۸۰۰ هزار متر مکعب در طرح کنارگذر شمالی بروجن

۸۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در طرح کنارگذر شمالی بروجن صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی گفت: تاکنون ۸۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و سنگ‌بُری در احداث طرح کنارگذر شمالی مرکز این شهرستان انجام شده است.

او تاکید کرد: عملیات اجرایی احداث طرح کنارگذر شمالی بروجن پارسال با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آن هزینه شد.


بیشتر بخوانید


ملکی افزود: کنارگذر شمالی بروجن یکی از طرح‌های زیرمجموعه جاده شهرکرد به بروجن به لردگان بوده که قرار است بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او اضافه کرد: در شبانه‌روز افزون‌بر ۵۰ هزار دستگاه انواع خودرو از بروجن به‌لحاظ موقعیت جغرافیایی، قرارگیری در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی کشور به بنادر جنوب غرب و جنوبی ایران و همچنین برخورداری از ۱۵ مسیر ورودی و خروجی با استان‌ها و شهرستان‌های هجموار عبور می‌کند که آسیب جدی به زیرساخت‌های این شهر وارد کرده است و مدیریت شهری قادر به جبران هزینه‌های مالی آن نیست.

ملکی ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از کنارگذر شمالی بروجن باعث کاهش ۷۰ درصدی ترافیک این شهر، ارتقای ایمنی جاده‌ای، حفظ زیرساخت‌های شهری، کم شدن تصادفات مختلف، تسهیل در تردد انواع خودروها، صرفه‌جویی‌های اقتصادی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودرو‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.