سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان باغملک:

بازرسان بهداشت محیط نقشی بی نظیر در حفظ و اعتلای سلامت جامعه دارند

افکارده گفت: هر ساله ۲۶ سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته می­ شود که نشان از نقش بی نظیر بازرسان بهداشت محیط در حفظ و اعتلای سلامت جامعه دارد.

 محمد افکارده رئیس مرکز بهداشت شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط گفت: هر ساله ۲۶ سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته می­ شود و برای هر سال با توجه به مشکلات و اولویت ها، شعاری در نظر گرفته می­ شود.

او افزود: امسال نیز فدراسیون بین المللی بهداشت محیط (IFEH)، شعار «اقدامات بهداشت محیط، گامی موثر در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹» را به عنوان شعار سال در نظر گرفته است که نشان از نقش بی نظیر بازرسان بهداشت محیط در حفظ و اعتلای سلامت جامعه دارد.

افکارده اظهار داشت: روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش‌های بی منت و شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی‌های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان باغملک تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شبکه‌ بهداشت باغملک از اسفند ماه ۱۳۹۸ با آغاز اپیدمی بیماری کووید ۱۹، به صورت شبانه روزی بر این امور نظارت داشته و قاطعانه با خاطیان و تهدید کنندگان سلامت عمومی برخورد کرده اند.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: از تلاش تمامی همکاران و خدمتگزاران این حوزه که گام‌های موثری در راه رسیدن به سلامت عمومی جامعه بر می‌دارند، تشکر کرده و سعادت و موفقیت آنان را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
این که شعارسال قبل است بابا .
شعار امسال(( اولویت دهی به بهداشت محیط برای داشتن جوامع سالم تر دربهبود جهانی در دروان پسا کرونا ))