سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو اکیپ پزشکی به مناطق محروم بیجار اعزام شدند

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی دو اکیپ پزشکی طرح دکتر رهنمون به مناطق محروم شهر پیرتاج بیجار اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،میر آقایی فرمانده سپاه بیجار در مراسم اعزام اکیپ پزشکی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و میراث معنوی برای ملت ایران است.

او با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های این روز در شهرستان بیجار اعزام اکیپ پزشکی شهید رهنمون به منطقه محروم شهر پیرتاج و روستا‌های تابعه است که در کنار این اکیپ پزشکی یک اکیپ جهادی کلینیک دامپزشکی نیز در روستا‌های شهر پیرتاج به مدت یک روز خدمات رسانی دارند.

فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد: این اکیپ پزشکی درمانی دارویی به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه بیجار، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، پرستار، ماماء، کارشناس تغذیه است که در قالب ویزیت رایگان و غربالگری به مردم روستا‌های محروم شهر پیرتاج خدمات رسانی می‌کنند.

میر آقایی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب در محرومیت‌های بسیاری زندگی می‌کردند، افزود: امروز شاهد هستیم که به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران حتی در دورترین نقاط و محروم‌ترین مناطق مردم ایران از امکانات مناسب برخوردار هستند.

او خاطر نشان کرد: این اکیپ به مدت یک روز به بیش از ۵۰۰ نفر از مردم مناطق محروم این چهار روستا خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.