سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب:

طرح ساماندهی فاضلاب اهواز، آب‌های سطحی را هم هدایت می‌کند

جانباز گفت: طرح ساماندهی فاضلاب اهواز به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌ها را هم هدایت کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب روز شنبه در نشست بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان در سرسرای اداری سازمان آب و برق خوزستان گفت: طرح ساماندهی فاضلاب اهواز در ۳ بخش لوله گذاری، احداث ایستگاه‌های پمپاژ و رفع گرفتگی‌های نقاط بحرانی از سوی پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیا انجام می‌شود.

او افزود: طرح ساماندهی فاضلاب اهواز به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌ها را هدایت کند البته در «هیچ جای دنیا» سامانه هدایت کامل آب‌های سطحی به طور کامل اتفاق نمی‌افتد، اما با اجرای طرح ساماندهی فاضلاب اهواز، ظرفیت هدایت و انتقال آب‌های سطحی ناشی از بارندگی افزایش خواهد یافت تا مردم کمتر با پس زدگی و طغیان فاضلاب مشکل رو به رو شوند.

جانباز بیان کرد: به وزارت کشور پشنهاد کردیم همزمان با اجرای طرح ساماندهی فاضلاب در مناطقی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مشغول کار است، شهرداری اهواز نیز نسبت به اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی کمک کند تا در زمان بارندگی مردم با مشکلات کمتری روبه رو شوند.

طی سال‌های گذشته به ویژه ۲ سال اخیر بسیاری از شهر‌های خوزستان و اهواز با مشکلات گسترده آب‌های سطحی و فاضلاب روبرو شدند.

مدتی پیش نیز استاندار خوزستان گفته بود هر زمان از تهران درخواست اعتبار برای ساماندهی فاضلاب اهواز می‌شود، ابتدا از ما می‌خواهند تحقیق کنیم این اعتبارات کجا هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.