سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرآیند آغاز سال تحصیلی و آموزش‌های حضوری و مجازی در سایه رعایت دستورالعمل ها

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همه ما ملزم به رعایت دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و باید به قانون تمکین کنیم.

گلی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: آنچه در شرایط کنونی مهم و ضروری است انجام فعالیت‌ها و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست.

وی افزود: همه مدیران و مسئولین به ویژه در سطح مدارس موظف و ملزم به رعایت قانون و اجرای دقیق مفاد دستورالعمل‌های ابلاغی هستند و نحوه فعالیت کلاس‌های درس را مطابق آنچه مشخص و تعریف شده دنبال کنند.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به اعلام معاون آموزش متوسطه وزارت متبوع به عنوان سخنگوی ستاد بازگشایی مدارس کشور، خاطرنشان کرد: همانطور که در مصاحبه رسانه‌ای علیرضا کمرئی عنوان شده از فردا سوم مهرماه سه گروه مدارس روستایی و عشایری، هنرستان‌ها و کلاس اولی‌ها آموزش‌ها را به صورت حضوری دریافت خواهند کرد و دیگر مدارس و پایه‌های تحصیلی از درگاه مجازی فرایند یاددهی یادگیری را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.