سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی آثار هنری دفاع مقدس به همت حوزه هنری بوشهر

حوزه هنری بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بررسی آثار هنری از جمله شعر، داستان و تئاتر را با محور دفاع مقدس در دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تحت تاثیر بیماری کرونا، با محدودیت‌هایی همراه است که به این علت سعی شده است از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم.

او افزود: مطالعه گستره مقاومت در تاریخ تئاتر استان بوشهر، داستان‌های پایداری جنوب و افق‌های پیش رو، شورآفرینی و مقاصد و مؤلفه‌های آن در شعر دفاع مقدس، معرفی و بررسی اجمالی فیلم‌های دفاع مقدس تولیدشده در استان بوشهر برنامه‌های شاخصی است که حوزه هنری استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر ادامه داد: مرور ادبیات داستانی دفاع مقدس با حضور نویسندگان دفاع مقدس به همت انجمن داستان، اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب، اختتامیه سوگواره هنر عاشورایی، اجرای نمایش «انتظار»، شعرخوانی و خاطره‌گویی شاعران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.

پارسایی‌فر همچنین از رونمایی مجموعه شعر منتخب شاعران دفاع مقدس استان که به همت حسین دارند آماده شده است، در روز‌های آتی خبرداد.

او گفت: ۴۰ اثر نقاشی نیز به همین مناسبت در نمایشگاهی مجازی به تماشا گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.