سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه سمنان:

بسیج بدون معنویت معنایی ندارد

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: اگر معنویت از بسیج جدا شود، بسیج معنایی ندارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، علی‏نقی همتی در نشست بصیرتی و سیاسی با حضور بسیجیان حوزه والفجر ادارات و کارخانجات سمنان که با همکاری پایگاه سلمان فارسی راه‏آهن سمنان برگزار شد، با اشاره به انعطاف‏پذیری بسیج افزود: یکی از ویژگی‏های تشکیلات بسیج این است که می‏تواند خود را با توجه به شرایط زمان و نوع تهدیدات و فرصت‏ها تغییر دهد.
همچنین هادی سیاسی سپاه ناحیه سمنان با توجه به نزدیک‏شدن ایام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید نماینده‏ای را انتخاب کنند که در مجلس دغدغه‏های حقیقی انقلاب اسلامی را دنبال نماید.
عبدالله دخانیان در همین ارتباط خاطرنشان کرد: دغدغه‏های اصلی انقلاب اسلامی در گفتمان امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هویداست و باید پیگیری و رفع مشکلات مردم در اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.
وی در خصوص فعالیت فتنه‏‏گران در انتخابات مجلس گفت: فتنه‏گران می‏خواهند با ماسک انقلابی بودن وارد انتخابات شوند و از این رو، بصیرت‏افزایی و آگاهی‏بخشی به جامعه وظیفه همه بسیجیان است.
هادی سیاسی سپاه ناحیه سمنان در پایان به کارکردهای بسیج پرداخت و گفت: مهم‏ترین کارکرد بسیج، ایجاد قدرت برای نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل دشمنان مخالف بسیج هستند و پیوسته در ماموریت بسیج، شبهه‏افکنی می‏کنند. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.