سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت چابهار؛

دفاع مقدس نقطه طلایی حیات ملت ایران است

عبداللهی با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس نقطه طلایی حیات ملت ایران است گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران با لطف خداوند پیروزی واقعی را رقم زدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت‌الاسلام جواد عبداللهی مسوول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت چابهار در نشست روشنگری و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس چابهار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: در جنگ تحمیلی توانستیم بسیاری از معارف الهی را نهادینه کنیم.

وی افزود: میدان نبرد، ثابت کرد که شهادت برای ما یک آرزوی بزرگ است و این مهم را جوانان ما در میدان عمل ثابت کردند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار به بخشی از سخنان امام راحل اشاره کرد و گفت: به گفته امام شهدا، مبارزه ما هنوز ادامه دارد و تا زمانی که مبارزه هست ما هم هستیم.

وی ادامه داد: بنابر تصریح امام خمینی (ره) ما نیز باید خود را برای یک مبارزه علمی و عملی تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب آماده کنیم.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان داشت: خون شهیدان، انقلاب و اسلام را زنده کرد و به جهانیان درس مقاومت و ایثار و ازخودگذشتگی داد.

وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس، پرده تزویر را از چهره جهان‌خواران زدودیم و دوستان و دشمنان خود را نیز شناختیم و موفق شدیم مظلومیت ملت ایران و ظلم ستم دشمنان را ثابت کنیم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار تاکید کرد: امام راحلمان، استراتژی دنیا را تغییر داد چراکه جنگ تحمیلی، جنگی نیابتی از سوی استکبار علیه اسلام بود و امام این معادله را تغییر دادند و این راهبرد نهایتا به دستان سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد.

وی اضافه کرد: شاید یک قرن طول بکشد تا مغزهای متفکر دنیا متوجه شوند حاج قاسم چه کار بزرگی انجام داده است. دشمنان ما همانگونه که با خفت از افغانستان فرار کردند از تمامی منطقه هم بیرون خواهند رفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.