سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیم شدن دو بیمار در برابر کرونا

۲ نفر در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی براثر بیماری کرونا، جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۰۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۵۱ بیمار جدید شامل ۱۸ بستری و ۳۳ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

وی افزود: ازمجموع  ۵۱ بیمار جدید کرونایی ۲۵ مورد از بیرجند، زیرکوه و قائنات هرکدام شش مورد، درمیان و سربیشه هرکدام دو مورد، طبس ۸ مورد، سرایان و فردوس هر کدام یک مورد بودند.

مهدی زاده با بیان اینکه در این مدت همچنین از ۱۴۷ تست سریع کرونا ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد افزود: در حال حاضر ۱۸۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۴ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته دو مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا در خراسان جنوبی ثبت شد و تعداد فوتی‌ها به هزار و ۱۳۹ نفر رسید افزود: در این مدت ۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۴۴ بیمار شامل ۳۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

وی گفت: تا کنون ۲۹ هزار و ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته مهدی زاده تا روز گذشته ۸۵ هزار و ۷۰۲ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۱ هزار و ۲۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود:همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۳۲۹ هزار و ۸۲۹ نفر واکسن نوبت اول و ۱۷۰ هزار و ۶۳۲ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.