سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال تحصیلی دانشجو معلمان در هرمزگان آغاز شد

همزمان با بازگشایی مدارس، فعالیت آموزشی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، منوچهر ضیائی،رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: در مهر ۱۴۰۰ و در دوره چهارساله دانشگاه فرهنگیان، ۲۲۴۹ دانشجو آموزش می بینند و در دوره مهارت آموزی یکساله که دانشجویان دیگر رشته ها پس از  قبولی در آزمون استخدامی به این دانشگاه راه می‌یابند نیز ۲۲۵۲ نفر تحت آموزش قرار خواهند گرفت. 

ضیائی با اشاره به راه اندازی بنیاد خیران دانشگاه در بهار ۱۴۰۰ افزود: قرار است با مشارکت خیران زمینه احداث پردیس جدید خواهران در محل دانش‌سرای قدیم بندرعباس فراهم شود. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان اعلام کرد: آمادگی این را داریم که همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری مراسم استقبال از دانشجوهای ورودی جدید را به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار کنیم.

او افزود:تعدادی محدودی از دانشجوهای بومی ورودی جدید به صورت حضوری دعوت خواهند شد و باقی دانشجویان به صورت مجازی در مراسم استقبال حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: اکنون در سطح استان علاوه بر یک پردیس پسران و یک پردیس دختران که در بندرعباس فعال است، دو مرکز تابعه‌ی پردیس‌های بندرعباس در میناب(دختران) و رودان(پسران) نیز راه اندازی شده است که هر کدام به طور میانگین ۸۰ دانشجو تحت آموزش دارند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.