سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشروی فریمان در کشت پائیزه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: فریمان دارای شرایط مساعد برای کشت‌های پائیزه است و انتظار می‌رود جزء ۵ شهرستان برتر خراسان رضوی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به جایگاه و شرایط مطلوب فریمان، این شهرستان در کشت پائیزه باید جزء ۵ شهرستان برتر خراسان رضوی باشد.

او در جلسه بررسی مشکلات و راه‌کار‌های کشت پائیزه در فریمان، افزود: فریمان بسیاری از شرایط مساعد و بستر‌های مناسب برای کشت‌های پائیزه را دارد و به لحاظ اقلیمی مناسب‌تر از تایباد و بجستان  است.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: پارسال در ستاد بیمه محصولات کشاورزی، برنامه ریزی و به شهرستان‌ها ابلاغ کردیم که باعث شد در دام ۴۵۵ درصد بیمه و پلاک گذاری، در آبزیان ۲۵۵ درصد، در زراعت ۱۵۵ درصد و در باغات ۱۰۷ درصد بیمه گذاری انجام گیرد و  به ۲۲ هزار کشاورز خسارت دیده بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

اورانی در ادامه برای رفع مشکل همپوشانی زمانی کشت‌های سبز برگ با کشت کلزا بیان کرد: بهتر است در کشت‌های سبز برگ از ارقام زودرس استفاده شود تا تلاقی کمتری با زمان آبیاری مزارع کلزا داشته باشند.

 

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.