سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرازیری آمار بستری های کرونا در خراسان رضوی

دبیر کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی رو به کاهش و به کمتر از هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است که این تعداد در ۲۴ شهریور ماه امسال حدود هزار و ۸۰۰ نفر بود که روند ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در خراسان رضوی رو به کاهش است.

او افزود: از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی ۸۵۰ نفر در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۵ شهرستان این استان تحت درمان هستند.

دبیر کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بستری شدگان روزانه در خراسان رضوی نیز به ۲۳۰ نفر رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۱۰ نفر کاهش داشته است.


بیشتر بخوانید


رحیمی بیان کرد: در حال حاضر ۳۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بدحال و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از مردم درخواست می‌کنم، ضمن توجه به واکسیناسیون به موقع، شیوه نامه های بهداشتی را نیز برای پیشگیری از موج دیگر شیوع کرونا رعایت کنند.

او تصریح کرد: ۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دارند.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.