سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان: اهمیت علم آموزی باید در جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید با تببین اهمیت جایگاه علم و علم آموزی در جامعه رشد علمی، اخلاقی و معنوی دانش‌آموز در تزار انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آیین محوری آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: آینده ایران اسلامی امروز در دستان معلمان و دانش آموزان است و همه باید به نحو احسن به وظایف خود در قبال کشور عمل کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را به فال نیک می‌گیریم چرا که این همزمانی پیام آور این است که همه ما در مسیر تعلیم و تربیت جهادگونه تلاش کنیم، اهل دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و حسینی زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و ادامه داد: همه باید با انجام وظیفه به نحوه احسن تلاش کنند تا آینده کشور را به خوبی بسازند.

وی اظهارداشت: فرزندان ارزشمند این مرز و بوم به مثابه گنجی ارزشمند در دستان معلمان هستند که باید برای تربیت صحیح مخلصانه آنان تلاش کرد.

محامی تصریح کرد: دانش آموزان نیز باید همواره دغدغه استفاده بهینه از فرصت ها و عمر گرانقدر خود را داشته باشند و با رشد علمی، اخلاقی و معنوی دانش آموز تزار انقلاب اسلامی و در آینده کارگزاران نظام مقدس اسلامی باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.