سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فیصل المقداد بر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه

وزیر خارجه سوریه اعلام کرد نظامیان آمریکایی باید از این کشور خارج شوند در غیر این صورت به سرنوشتی که در افغانستان برایشان رخ داد دچار خواهند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد آمریکا ملزم به خارج کردن نیروهایش از خاک سوریه است در غیر این صورت پایان حضور نظامیان آمریکایی در سوریه مانند آنچه در افغانستان برایشان رخ داد، خواهد بود.

وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد: حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و باید سریعا این کشور را ترک کنند.

وی خاطر نشان کرد اگر نیرو‌های آمریکایی از سوریه خارج نشوند، سرنوشت و پایان کارشان مانند وضعیتی که در افغانستان و یا هر کشور دیگری که برای آنان اتفاق افتاد، خواهد بود.

فیصل المقداد و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه هفتاد و ششمین نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بر لزوم پایان حضور غیر قانونی نیرو‌های خارجی در سوریه، ادامه مبارزه با تروریسم تا نابودی کامل آن و لغو تحریم‌ها و محدودیت‌های قهری یکجانبه علیه سوریه تاکید کردند.

المقداد، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با ریاض المالکی، وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، آرارات میرزویان، همتای ارمنستانی، دنیس مونکادا کولندرز، وزیر امور خارجه جمهوری نیکاراگوئه و عثمان الجرندی، وزیر امور خارجه تونس، درباره مسائل منطقه و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.