سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دادستان جدید پیرانشهر

با حضور دادستان مرکز استان آذربایجان غربی مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های سابق و جدید پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  امروز شنبه با حضور جمعی از مسئولان قضایی آذربایجان غربی  و مسئولان اجرایی شهرستان پیرانشهر مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های سابق و جدید پیرانشهر برگزار شد.

مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شهرستان پیرانشهر مظهر ایثار و فداکاری‌های بسیاری است و شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب نموده است، به جایگاه رفیع دادستان اشاره کرد و گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه خطیر احقاق حق را بر دوش دارد و هر جا که تعدی به حقوق مردم و بیت المال صورت پذیرد باید با قاطعیت وارد میدان شده و بدون خط قرمز با مرتکب یا مرتکبین برخورد قاطع و البته سریع نماید.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های اساسی دادستان مردمی بودن اوست و در کنار مردم و برای مردم بودن سعادت است و ما باید شکر گزار این نعمت باشیم.

دادستان مرکز استان در ادامه از دادستان جدید پیرانشهر خواست در حوزه امنیت که برای آن خون‌های بسیاری تقدیم انقلاب شده است مماشات نورزد و با کسانی که به آرامش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند باقاطعیت برخورد کند.

مجیدی در پایان تاکید کرد: دوره ریاست معظم جدید قوه قضائیه دوره ورود به تحول و تعالی دستگاه قضایی است و متعالی شدن دستگاه قضایی، احقاق حقوق مردم است و لازمه این تحول آسیب شناسی است و برای نیل به این مهم دادستان باید میدانی عمل کند و با شناسایی چالش‌ها تمام همت خود را برای رفع این چالش‌ها بکار بندند.

در این مراسم محمودی به عنوان دادستان پیرانشهر معرفی و از خدمات خدائی دادستان سابق تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.