سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت جوی استان همدان پایدار است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان تا چند روز آینده تغییرمحسوسی نخواهد داشت و شرایط جوی استان پایدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روح اله زاهدی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: استان مانند هفته‌ای که گذشت وضعیت دما ثابت و در طول روز دمایی نزدیک به ۲۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنیم.

او با اشاره به دمای طول روز اضافه کرد: دمای صبحگاهی بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد است که پیش بینی می‌شود دراواسط هفته به ۱۰ درجه سانتیگراد هم برسد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: در ۲۴ ساعت اخیر، شهرستان رزن با ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و شهرستان فامنین با ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان گزارش شده است.

او بیان کرد: وزش باد شدید درطول روز که بیشتر در ساعات بعدازظهر اتفاق می‌افتد، پدیده ثابت این روزهاست، که سرعت وزش باد بین۵۰ تا ۷۰کیلومتر می‌رسد که این وزش‌ها به صورت موقتی و محلی ممکن است از شفافیت آسمان کاسته وبا گردو غبار همراه باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: آسمان استان از نظر شاخص آلایندگی وکیفیت هوا وضعیت قابل قبول است که وزش باد موقتی تأثیرچندانی در پاک شدن هوا دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.