سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۱۷۰۰ حادثه امدادی

نجاتگران هلال احمر مازندران در ۶ ماه نخست امسال ۱۷۰۰ حادثه را امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۶ ماه نخست امسال با انجام بیش از ۱۷۰۰ عملیات امدادی به چهار هزار مصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

او افزود: ارائه خدمات امدادی به ۶۹۱ حادثه جاده ای، ۲۱۶ حادثه شهری، ۶۳ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۲۷ حادثه کوهستان، ۱۷ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۷ حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع، ۳ حادثه طوفان، ۲ حادثه رانش زمین، یک حادثه رعدو برق وهمچنین انجام ۴ عملیات امداد هوایی، ارائه خدمات موردنیاز به ۵۵۴ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امدادونجات و پوشش امدادی ۹ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در ۶ ماهه نخست امسال بوده است.
فخاری گفت: ۲۸۹۲ نفر نیز سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۹۱۹ نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط نیرو‌های هلال احمر به مراکزدرمانی منتقل شدند.

او افزود: ۷۲۰۰ نفرروز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۱۳۰۰ دستگاه روزآمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.